.
 
.

POGLED V KEMIJO 8, učbenik za kemijo v 8. razredu osnovne šole, MKZ

3 (8  ocen uporabnikov )

.
Redna cena: 15,90 €
Na zalogi, dobava takoj.
Založba: Cankarjeva založba, d.o.o., EAN: 9789612313371

.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.
Kdor je kupil ta izdelek, je kupil tudi...
.

Opis

Učbenik za pouk kemije v osmem razredu devetletke sta napisala svetovno znana avtorja: Aleksandra Kornhauser in Malcom Frazer. Pisan je v želji, da bi mladi znali ceniti lepoto in pomembnost naravnih in umetnih snovi in njihovo čudovito zgradbo. Lepota je tudi v kemijskih teorijah, ki na videz nesorodne podatke povezujejo v urejene sisteme znanj. Najbolj pomemben je periodni sistem elementov, predstavljen na notranjih straneh platnic. Vendar – tako kot druge tabele – ni namenjen učenju na pamet, pač pa je orodje, ki podpira prepoznavanje zakonitosti. Podrobneje bomo spoznali le 18 izmed 109 znanih elementov.

Učbenik je potrebno uporabljati v povezavi z nalogami v delovnem zvezku. Reševanje nalog bo omogočilo boljše razumevanje dejstev in pojmov, razvijalo pa bo tudi sposobnost za opazovanje, natančno zapisovanje podatkov, iskanje podatkov po drugih virih, prepoznavanje vzorcev znanja, postavljanje in preverjanje hipotez z eksperimenti.

Učbenik ponuja tudi razširjene vsebine, ki so posebej označene, za tiste, ki želijo vedeti več.

 

ZAKAJ VEČ ?

"... za tiste, ki bi radi vedeli več"


Učbenik, delovni zvezek in priročnik za učitelje "Pogled v kemijo 8" v celoti pokrivajo zahteve učnega načrta za kemijo v osmem razredu devetletne osnovne šole. Vključujejo pa tudi nekaj vsebin, ki jih učni načrt ne zahteva ali pa jih le bežno omenja. Ta dodatna učna snov je v učbeniku in priročniku jasno označena. Učitelj odloča o njeni obravnavi, naj bo to v celoti ali po delih. Avtorja upata, da si jo bodo vedoželjni učenci radi ogledali.

ZAKAJ VEČ?

• Vsako učno snov – kemijo pa še posebej – najhitreje obvladamo, če jo razumemo. In razumemo jo najhitreje, če načrtno sledimo njeni logični zgradbi, če "se vzpenjamo po njenih stopnicah". Učni načrt, ki mora stisniti učenje kemije v majhen obseg učnih ur, nekatere stopnice izpušča. Z malo truda jih vedoželjni in prizadevni učenec lahko dogradi.

• Nekateri kemijski pojmi so dokaj zahtevni. Če so premalo razloženi, so pogosto napačno razumljeni. Tako napačno razumevanje obremenjuje učence skozi ves nadaljnji študij: napačnega morajo najprej izkoreniniti, da bi lahko dojeli pravilnega. Dodatne vsebine so pogosto namenjene prav preprečevanju napačnega razumevanja zaradi preveč omejenega prikaza učne snovi.

• Spet je pomanjkanje časa tisto, zaradi katerega učni načrt ne predpisuje poznavanja širših razsežnosti kemije – vendar tega tudi ne preprečuje! Učenci bodo v učbeniku lahko našli zanimive in spodbudne primere razvoja spoznanj o kemijskih zakonitostih in pomenu kemije za industrijo in agrikulturo, za okolje, za naše vsakdanje življenje in za razumevanje, kaj se dogaja v našem telesu.

• Učni načrt predpisuje učno snov skupaj za 8. in 9. razred in jo šele nato razdeli na 8. razred in posebej na 9. razred. V nekaterih primerih je prav zaradi razumevanja učne snovi, ki je predpisana za 8. razred, dobro, da določene vsebine iz 9. razreda (npr. kisline, baze, soli) učenci vsaj delno spoznajo že v 8. razredu. Tako lahko bistveno bolje razumejo poglavja, ki sledijo. S tem dobijo temelj in razširjene vsebine v 9. razredu hitreje obvladajo.

• In ne nazadnje: Slovenija vstopa v Evropsko unijo. Učenci v Sloveniji naj bi imeli enake možnosti za doseganje znanja v kemiji, kot jih imajo učenci enake starosti v razvitih državah Evropske unije. Če primerjamo naloge za zaključno preverjanje znanja kemije po osnovni šoli v razvitih državah Evropske unije z našim učnim načrtom, je drugod kar nekaj takih, ki jih naši učenci brez nudenja teh dodatnih znanj v učbeniku in delovnem zvezku ne bi znali rešiti.

 

ZAKAJ TOREJ VEČ?

Zato, da bi naši učenci:

  • lažje doumeli in uporabljali logično zgradbo kemije,
  • pravilno razumeli tudi zahtevnejše kemijske pojme,
  • doživljali kemijo kot znanost, tehnologijo in podlago cele vrste ved,
  • imeli enake razvojne možnosti kot najbolj razviti v Evropski uniji.

.
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

Mnenja kupcev

  8  ocen:
5 zvezdice
38%
(3)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
25%
(2)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
38%
(3)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 3
(8 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.