.
 
.

How to Brand Nations, Cities and Destinations

.
Redna cena: 64,06 €
Predvideni rok dobave: 7-14 dni
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

A Planning Book for Place Branding

Usually, a country brand is not focused, resulting in unsuccessful place branding. It is possible to successfully raise your national identity to the level of an attractive brand. Building a country brand is an investment, with strong positive returns. This book guides you along the path to building a successful brand.



Introduction; PART I: THEORETICAL FRAMEWORK FOR DEVELOPING A PLACE-BRAND; What is a Brand?; Importance of a Place-Brand and Benefits of a Brand; A Brand Theoretical Basics of Thinking; How is A Brand Created?; Challenges in Building a Place-Brand; Success Factors of Place Marketing; PART II: THE PROCESS OF BUILDING A COUNTRY-BRAND AND THE CORNERSTONES OF SUCCESS; Case Norway; Case Australia; Case Scotland; Other Experiences in Country-Branding Projects; Summary; PART III: CITY AND DESTINATION BRANDING; Copenhagen: A City Branding Case from Northern Europe; Chicago: A City Branding Case from the U.S.; Comparison between the U.S. and Northern European Branding; Tourism Destination Branding; Case Studies of World's Premiere Ski Destination Brands; PART IV: OPERATIONAL PLAN; Country Brand: Operational Plan in Stages; Country Brand: Summary of the Operational Plan; Country Brand: Financing; Country Brand: Timetable; Destination Brand: Operation Plan in Stages; Destination Brand: Summary of the Operational Plan.
.
.
.

O avtorju - Teemu Moilanen

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

  • Obseg/št. strani: 256
  • Datum Izida:
  • Jezik: angleški
  • Vezava: Trda
  • ISBN/EAN: 9780230220928
  • Mere izdelka vxš: 23,4 x 15,6 cm
  • Založba Palgrave
  • Avtor:
  • Povprečna ocena:
    Ocena kupcev: 0
    (0)
Oglejte si več iz oddelkov:

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.