Vpišite vašo šolo

Posel s knjigami

Image for Posel s knjigami from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Posel s knjigami

    Trda - 26. okt 2007
    ( 0 )
    ISBN/EAN:P_9789612316419
    Redna cena: 19,95 €

    Posel s knjigami (Business of Books, 2000) je kmalu po izidu postal obvezno branje za vse knjižne profesionalce, veliko zanimanje pa je požel tudi med ljubiteljskimi bralci.  Schiffrin razlaga, kako zalaganje knjig le s finančnim učinkom v mislih ni le ekonomsko kratkovidno, temveč tudi kulturno uničujoče. Brez drsenja v nostalgijo za »starimi dobrimi časi« opisuje potrebnost usklajenega razmerja med lažjimi, zabavnejšimi založniškimi programi in socialno odmevnimi knjigami ter med novimi izdajami in ponatisi klasike. Opozarja, da iskanje najnižjega skupnega imenovalca ni uničilo le televizijskih programov, temveč v precejšnji meri že založniške, ki vse bolj raćunajo na takojšnje ugajanje. Knjiga je hkrati učbenik razsodnega založništva v pridobitniškem stampedu in opomin k temu, kaj lahko izdaja prave knjige ob pravem času premakne v družbeni zavesti. Izšla je že v dvajsetih državah.

    Legendarni ameriški založnik Andre SchifFrin, vodja založbe Pantheon in kasneje lastnik založbe New Press, je s svojim založniškim delom odločilno vplival na ameriško kritično zavest. Svoje življenje opisuje tudi v avtobiografiji Politično izobraževanje: odraščanje v Parizu in New Yorku (A Political Education: Coming of Age in Paris and New York, 2007).

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 19,95 €
    Na zalogi, dobava takoj.
    Dodaj v košarico

    Opis

    Posel s knjigami (Business of Books, 2000) je kmalu po izidu postal obvezno branje za vse knjižne profesionalce, veliko zanimanje pa je požel tudi med ljubiteljskimi bralci.  Schiffrin razlaga, kako zalaganje knjig le s finančnim učinkom v mislih ni le ekonomsko kratkovidno, temveč tudi kulturno uničujoče. Brez drsenja v nostalgijo za »starimi dobrimi časi« opisuje potrebnost usklajenega razmerja med lažjimi, zabavnejšimi založniškimi programi in socialno odmevnimi knjigami ter med novimi izdajami in ponatisi klasike. Opozarja, da iskanje najnižjega skupnega imenovalca ni uničilo le televizijskih programov, temveč v precejšnji meri že založniške, ki vse bolj raćunajo na takojšnje ugajanje. Knjiga je hkrati učbenik razsodnega založništva v pridobitniškem stampedu in opomin k temu, kaj lahko izdaja prave knjige ob pravem času premakne v družbeni zavesti. Izšla je že v dvajsetih državah.

    Legendarni ameriški založnik Andre SchifFrin, vodja založbe Pantheon in kasneje lastnik založbe New Press, je s svojim založniškim delom odločilno vplival na ameriško kritično zavest. Svoje življenje opisuje tudi v avtobiografiji Politično izobraževanje: odraščanje v Parizu in New Yorku (A Political Education: Coming of Age in Paris and New York, 2007).

    O avtorju

    -Andre Schiffrin-

    Ostale knjige tega avtorja

    Podrobnosti o izdelku

    Oglejte si več iz oddelkov:

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji