Darilo za prvih 1000 kupcev ob nakupu nad 20 €

Družbena gibanja in njihovi mediji

Image for Družbena gibanja in njihovi mediji from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Družbena gibanja in njihovi mediji

    Trda - 27. dec 2016
    ( 0 )
    ISBN/EAN:P_9789616554374
    Redna cena: 12,00 €

    Razmah gibanja svobodnih radijskih postaj v Evropi v sedemdesetih letih in njegove izkušnje so v letih, ki so sledila, spodbudile raznovrstna premišljanja in preizkušanja načinov uporabe medijev in novih tehnologij, ki so se pojavljale. Izkušnja Radia Alice in svobodnih radijskih postaj v Italiji v drugi polovici sedemdesetih let je seveda postala mogoča, ko je radio kot komunikacijsko sredstvo postal cenovno in tehnično dostopen novemu družbenemu subjektu - študentskemu gibanju in družbenim gibanjem, ki so jih večinoma tvorili mladi, vendar pa je obdobje ključno zaznamovala predvsem temeljna sprememba odnosa družbenih in političnih gibanj do medijskega delovanja. Preučevanje medijev, povezanih z družbenimi gibanji, pomeni priložnost analitsko razgraditi ter osmisliti politične učinke, ki jih ti vnašajo v hegemoni medijski in družbeni prostor. Bistveno pri tem je, da tovrstnih medijev kot takih ne določa le vsebina, temveč tudi kompleksno institucionalno-produkcijsko ogrodje, ki pripelje do teh vsebin in kjer je prav način produkcije medijskih vsebin že določujoči dejavnik v izzivanju politične hegemonije. mediji kot taki tako niso le sredstvo družbenih gibanj, temveč njihova avtonomna in aktivna sestavina. (iz knjige)

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 12,00 €
    Rok dobave: 2-3 dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Razmah gibanja svobodnih radijskih postaj v Evropi v sedemdesetih letih in njegove izkušnje so v letih, ki so sledila, spodbudile raznovrstna premišljanja in preizkušanja načinov uporabe medijev in novih tehnologij, ki so se pojavljale. Izkušnja Radia Alice in svobodnih radijskih postaj v Italiji v drugi polovici sedemdesetih let je seveda postala mogoča, ko je radio kot komunikacijsko sredstvo postal cenovno in tehnično dostopen novemu družbenemu subjektu - študentskemu gibanju in družbenim gibanjem, ki so jih večinoma tvorili mladi, vendar pa je obdobje ključno zaznamovala predvsem temeljna sprememba odnosa družbenih in političnih gibanj do medijskega delovanja. Preučevanje medijev, povezanih z družbenimi gibanji, pomeni priložnost analitsko razgraditi ter osmisliti politične učinke, ki jih ti vnašajo v hegemoni medijski in družbeni prostor. Bistveno pri tem je, da tovrstnih medijev kot takih ne določa le vsebina, temveč tudi kompleksno institucionalno-produkcijsko ogrodje, ki pripelje do teh vsebin in kjer je prav način produkcije medijskih vsebin že določujoči dejavnik v izzivanju politične hegemonije. mediji kot taki tako niso le sredstvo družbenih gibanj, temveč njihova avtonomna in aktivna sestavina. (iz knjige)

    Podrobnosti o izdelku

    • Jezik: slovenski
    • Leto izida: 2017
    • Število strani: 122
    • ISBN/EAN: 9789616554374
    • Mere izdelka vxš: 24,7 x 21
    • Vezava: Trda
    • Datum Izida: 27.12.2016
    • Založba: Inštitut Za Civilizacijo
    • Avtor: Gita Zadnikar
    • Povprečna ocena:
      ( 0 )

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji