Vplivanje

Prelistaj me Image for Vplivanje from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Vplivanje

    Mehka - 27. mar 2015
    ( 4 )
    ISBN/EAN:P_9789616954280
    Redna cena: 26,90 €

    Knjiga Vplivanje je klasično psihološko delo o prepričevanju ter vplivanju na sočloveka in potrošnika, ki nam skozi pod robno analizo in številne praktične primere odgovarja na vprašanje, zakaj ljudje v nekaj privolijo. Ob tem pa Vplivanje prikaže, kako lahko ta spoznanja uporabimo v vsakdanjem in poslovnem življenju.

    Dr. Robert B. Cialdini, strokovnjak na področju psihologije vpliva, je knjigo Vplivanje zasnoval na izsledkih 35-let nih poskusov in raziskav ter triletni študiji motivov, ki ljudi spodbujajo k spremembi svojih prepričanj in vedenj.

    Knjiga Vplivanje predstavi koncept šestih univerzalnih principov prepričevanja – recipročnost, zavezanost in doslednost, družbeni dokazi, všečnost, avtoriteta in pa pomanjkanje – , ki so uporabni na vseh področjih družbenega življenja, od nakupnih prepričevanj in zbiranja donacij do angažiranja glasov na volitvah ter privolitev v razne dejavnosti.

    V knjigi Vplivanje boste spoznali, kako s pomočjo teh principov prepričljivo vplivati na ljudi, kako se ubraniti pred njihovim vplivom in kako s tem omogočiti osebnost no preobrazbo v aktivnega upravitelja svojega lastnega življenja.

    ROBERT B. CIALDINI (1945) je profesor psihologije in trženja na univerzi v Arizoni ter direktor podjetja Influence at Work, ki se ukvarja z usposabljanjem in svetovanjem na področju vplivanja, prepričevanja in pogajanja. Na teh področjih velja za mednarodno priznanega strokovnjaka, kar potrjuje tudi njegovo dolgoletno šolanje in poglobljeno raziskovanje psihologije vplivanja. Vplivanje je njegovo najbolj znano delo, ki je bilo prodano že v več kot dveh milijonih izvodov, prevedeno v 26 jezikov ter od svojega izida pred tremi desetletji tudi nekajkrat predelano in dopolnjeno. Vplivanje tako ostaja med najbolj pomembnimi knjigami s področja trženja, njene ugotovitve pa uporabljajo po vsem svetu in tudi pri nas.

    »Dobro znan princip človeškega delovanja pravi, da je bolj verjetno, da nam bo nekdo naredil uslugo, če mu za to ponudimo razlog. Ljudje preprosto raje naredijo nekaj, če poznajo razlog, zakaj bi to naredili.«

    (iz knjige)

    Robert B. Cialdini nam v svoji klasični uspešnici Vplivanje ponudi razdelano metodo, kako lahko vplivamo na ljudi in kako se lahko sami ubranimo pred njihovim vplivom. Zaradi njegovih izjemnih in preizkušenih tehnik s področja prepričevanja in vplivanja na soljudi, se knjiga Vplivanje uvršča med najpomembnejša dela za vse, ki se zanimajo za trženje, psihologijo prepričevanja in vedenjsko ekonomijo.

    Vplivanje je po mnenju revije Fortune ena od najpomembnejših knjig o podjetništvu, ki so bile kadarkoli napisane.

    Spletna knjigarna Amazon knjigo Vplivanje še vedno uvršča na sam vrh lestvice najbolje prodajanih knjig o marketingu in obnašanju pot rošnikov.

    »Za tiste, ki se ukvarjajo s trženjem, je Vplivanje najpomembnejša knjiga, ki je bila napisana v zadnjih letih.«

    – Journal of Marketing Research

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 26,90 €
    Predviden rok dobave: 3 - 5 dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Knjiga Vplivanje je klasično psihološko delo o prepričevanju ter vplivanju na sočloveka in potrošnika, ki nam skozi pod robno analizo in številne praktične primere odgovarja na vprašanje, zakaj ljudje v nekaj privolijo. Ob tem pa Vplivanje prikaže, kako lahko ta spoznanja uporabimo v vsakdanjem in poslovnem življenju.

    Dr. Robert B. Cialdini, strokovnjak na področju psihologije vpliva, je knjigo Vplivanje zasnoval na izsledkih 35-let nih poskusov in raziskav ter triletni študiji motivov, ki ljudi spodbujajo k spremembi svojih prepričanj in vedenj.

    Knjiga Vplivanje predstavi koncept šestih univerzalnih principov prepričevanja – recipročnost, zavezanost in doslednost, družbeni dokazi, všečnost, avtoriteta in pa pomanjkanje – , ki so uporabni na vseh področjih družbenega življenja, od nakupnih prepričevanj in zbiranja donacij do angažiranja glasov na volitvah ter privolitev v razne dejavnosti.

    V knjigi Vplivanje boste spoznali, kako s pomočjo teh principov prepričljivo vplivati na ljudi, kako se ubraniti pred njihovim vplivom in kako s tem omogočiti osebnost no preobrazbo v aktivnega upravitelja svojega lastnega življenja.

    ROBERT B. CIALDINI (1945) je profesor psihologije in trženja na univerzi v Arizoni ter direktor podjetja Influence at Work, ki se ukvarja z usposabljanjem in svetovanjem na področju vplivanja, prepričevanja in pogajanja. Na teh področjih velja za mednarodno priznanega strokovnjaka, kar potrjuje tudi njegovo dolgoletno šolanje in poglobljeno raziskovanje psihologije vplivanja. Vplivanje je njegovo najbolj znano delo, ki je bilo prodano že v več kot dveh milijonih izvodov, prevedeno v 26 jezikov ter od svojega izida pred tremi desetletji tudi nekajkrat predelano in dopolnjeno. Vplivanje tako ostaja med najbolj pomembnimi knjigami s področja trženja, njene ugotovitve pa uporabljajo po vsem svetu in tudi pri nas.

    »Dobro znan princip človeškega delovanja pravi, da je bolj verjetno, da nam bo nekdo naredil uslugo, če mu za to ponudimo razlog. Ljudje preprosto raje naredijo nekaj, če poznajo razlog, zakaj bi to naredili.«

    (iz knjige)

    Robert B. Cialdini nam v svoji klasični uspešnici Vplivanje ponudi razdelano metodo, kako lahko vplivamo na ljudi in kako se lahko sami ubranimo pred njihovim vplivom. Zaradi njegovih izjemnih in preizkušenih tehnik s področja prepričevanja in vplivanja na soljudi, se knjiga Vplivanje uvršča med najpomembnejša dela za vse, ki se zanimajo za trženje, psihologijo prepričevanja in vedenjsko ekonomijo.

    Vplivanje je po mnenju revije Fortune ena od najpomembnejših knjig o podjetništvu, ki so bile kadarkoli napisane.

    Spletna knjigarna Amazon knjigo Vplivanje še vedno uvršča na sam vrh lestvice najbolje prodajanih knjig o marketingu in obnašanju pot rošnikov.

    »Za tiste, ki se ukvarjajo s trženjem, je Vplivanje najpomembnejša knjiga, ki je bila napisana v zadnjih letih.«

    – Journal of Marketing Research

    O avtorju

    -Robert Cialdini-

    Ostale knjige tega avtorja

    Podrobnosti o izdelku

    • Jezik: slovenski
    • Leto izida: 2015
    • Število strani: 401
    • ISBN/EAN: 9789616954280
    • Mere izdelka vxš: 25 x 21
    • Vezava: Mehka
    • Datum Izida: 27.03.2015
    • Založba: Umco d.d.
    • Avtor: Robert Cialdini
    • Prevajalec: Jedrt Maležič
    • Zbirka: Preobrazba
    • Povprečna ocena:
      ( 4 )

    Oglejte si več iz oddelkov:

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (3)
    (0)
    (1)
    (0)
    (0)
    ( 4 )

    Komentarji