Nagrada mednarodni booker 2021
Prva svetovna vojna. Alfa Ndiaye skupaj z najboljšim prijateljem iz rodnega Senegala preživlja dneve vkopan v jarke, sredi bojnega polja, na strani francoskih bojnih sil. Ko prijatelja v bitki hudo ranijo, mu Ndiaye ne more izpolniti želje in ga odrešiti smrtnih muk. Ne more ubiti svojega brata, ubijanje je vendar greh, norost, ki jo odklanja … vse dokler prijatelj ne umre.
Na voljo tudi e-knjiga na spletnem portalu
Pri vseh nakupih nad 59 € je poštnina brezplačna.
Strošek priprave paketa in dostave znaša 3,99 €.
Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v primeru nakupa takšnega izdelka poštnine za celoten paket ne boste plačali.
Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
s karticami (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners),
Plačilo po predračunu (pravne osebe)
Račun z odlogom plačila (za javna podjetja, knjižnice, šole)
Več o plačilih
Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.
Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.
Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.
Več o dostavi
Nagrada mednarodni booker 2021
Prva svetovna vojna. Alfa Ndiaye skupaj z najboljšim prijateljem iz rodnega Senegala preživlja dneve vkopan v jarke, sredi bojnega polja, na strani francoskih bojnih sil. Ko prijatelja v bitki hudo ranijo, mu Ndiaye ne more izpolniti želje in ga odrešiti smrtnih muk. Ne more ubiti svojega brata, ubijanje je vendar greh, norost, ki jo odklanja … vse dokler prijatelj ne umre.
Francoski pisatelj senegalskih korenin David Diop v izjemnem romanu o vojni blaznosti in absurdnosti, prikazani skozi oči enega od številnih kolonialnih vojakov, ki so se borili v prvi svetovni vojni, odstira pozabljeno poglavje evropske zgodovine – udeležbo afriških vojakov v bojih v Evropi. Zanj je med drugim prejel Goncourtovo nagrado dijakov in Goncourtovo nagrado Slovenije.
Na voljo tudi e-knjiga na spletnem portalu
***
Oglejte si pogovor z Davidom Diopom o izjemnem romanu Več kot brat:
***
Mediji o knjigi:
» … odstira doslej slabo znano poglavje prve svetovne vojne – udeležbo kolonialnih vojakov v bojih v Evropi.« - STA
»Zgodba o tesnem prijateljstvu in njunem bridkem koncu, ki pretresa tudi še potem ko je že vse končano, a nujno prijateljstvo še vedno živi in kaže plemenitost odnosa dveh, ki sta si bila brata po srcu.« - Govori.se
»Francoz senegalskih korenin David Diop nas v romanu Več kot brat potisne v jarke prve svetovne vojne.« - Maja Šučur, Dnevnik
»S tem, ko pisatelj opisuje položaj brezmočnih v okoliščinah moderne vojne, ki ni njihova, opisuje mejo, ki je nenehno odrivana in prezirana. Seveda je v ozadju tudi proces negiranja rasistične zavesti, ki onemogoča državljansko socializacijo, toda ker smo v domeni literature – Davida Diopa zanima, kaj sploh pomenita človeškost in človečnost ; ne na abstrakten način, pač pa na način stare tematike – krvi. Enigmatičen stavek »Ponoči je vsaka kri črna« zgodbo iz alegoričnega, psihološkega prenese vnadrealno.« - Gabrijela Babnik, Delo
» … Alfa in hudo ranjeni Mademba, ki od prijatelja zahteva, naj ga iz milosti pokonča, vkopana v jarek sredi bojnega polja bijeta svojo bitko, med tem, kar je prav in kaj narobe.« - Gloss
»Diopov pripovedni slog je nekakšna ritmična proza, ki s ponavljanjem fraz (»več kot brat«) in cikličnim vračanjem k istim dogodkom spominja tako na oralno pripovedniško tradicijo kot na glasbo in ples, ki se ravno tako vračata k frazam, refrenom, variacijam, sinkopam in pavzam.« - Tanja Lesničar - Pučko, Dnevnik
»Več kot brat je protivojni roman , ki na individualiziran način literarne fikcije dopolnjuje kanonizirano zgodovino, ki se je utrjevala skupaj z imperialno oblastjo in s kolektivno amnezijo kolonialnega nasilja.« - Aleksandra Gačić, www.airbeletrina
»Namenoma se začne s travmatičnim prizorom. Hotel sem prikazati travmo vojaka Alfe NDiayeja, ki skuša podoživeti začetni položaj in se vrniti k odločitvi, ki jo je sprejel. A odločitev je nemogoča, saj prijatelja ne more ubiti, da bi mu olajšal trpljenje, ker bi dejanje obžaloval, po drugi strani pa si očita, da tega ni storil. Slepa ulica. Hotel sem, da se znajde v slepi ulici. Razen mogoče na koncu romana, kjer je izhod iz nje nekoliko poseben.« - David Diopp v intervjuju za Delo