Kulturna zgodovina elektronskih medijev: od telefona do walkmana

Image for Kulturna zgodovina elektronskih medijev: od telefona do walkmana from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Kulturna zgodovina elektronskih medijev: od telefona do walkmana

    Broširana - 04. dec 2019
    ( 0 )
    ISBN/EAN:P_9789612358945
    Redna cena: 19,00 €

    Monografija prikazuje in razčlenjuje razvoj ter rabo elektronskih medijev v slovenskem prostoru. S prepletom pristopa mediatizacije v obravnavi družbenih sprememb in perspektive občinstva v razumevanju medijev kot kulturnih praks se loteva historizacij telefona, kina, televizije in walkmana, ki jih obravnava na podlagi obsežnih etnografskih podatkov in skozi prizmo procesa ritualizacije medijske rabe. Z zgodovinskimi študijami avtorica tako ne razkriva le prelomov v vzorcih in načinih medosebnega komuniciranja, temveč razvoj elektronskih medijev premišljuje ob procesih oblikovanja slovenskega naroda in nacije, transformacije odnosa med javnim in zasebnim ter sprememb v razumevanju časa in prostora.

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 19,00 €
    Predviden rok dobave: 3-5 delovnih dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Monografija prikazuje in razčlenjuje razvoj ter rabo elektronskih medijev v slovenskem prostoru. S prepletom pristopa mediatizacije v obravnavi družbenih sprememb in perspektive občinstva v razumevanju medijev kot kulturnih praks se loteva historizacij telefona, kina, televizije in walkmana, ki jih obravnava na podlagi obsežnih etnografskih podatkov in skozi prizmo procesa ritualizacije medijske rabe. Z zgodovinskimi študijami avtorica tako ne razkriva le prelomov v vzorcih in načinih medosebnega komuniciranja, temveč razvoj elektronskih medijev premišljuje ob procesih oblikovanja slovenskega naroda in nacije, transformacije odnosa med javnim in zasebnim ter sprememb v razumevanju časa in prostora.

    Monografija, ki združuje pretekle študije Maruše Pušnik in jih povezuje v izvirno celoto, tako vstopa v polemiko o »starih« in »novih« teorijah medijev in komuniciranja, ki so jo obudile konceptualizacije in kritike mediatizacije kot družbenega metaprocesa, četudi se teh razprav neposredno ne loteva. Pogled uvoda, kjer postavi konceptualne in kontekstualne koordinate, ter zaključka sestavljajo monografijo štiri poglavja z zgodovinskimi študijami razvoja in rabe posameznih elektronskih medijev ter poseben metodološki razdelek.

    Podrobnosti o izdelku

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )

    Komentarji