Vpišite vašo šolo

Trženje literature

Image for Trženje literature from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Trženje literature

    Broširana - 05. nov 2010
    ( 1 )
    ISBN/EAN:P_9789612317782
    Redna cena: 27,95 €

    Trženje literature je obvezno čtivo za vse študente in akademike na področju založniške zgodovine in sodobne književnosti ter za vse tiste, ki jih zanima več o tem, kako so uspele njihove najljubše knjige.

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 27,95 €
    Brezplačna dostava
    Na zalogi, dobava takoj.
    Dodaj v košarico

    Opis

    Bralna znamenja so obvezno branje za vse, ki se s knjigami ukvarjajo ljubiteljsko ali strokovno. Zbirka knjig, ki jih morate prebrati, če hočete, da imajo vaše knjige smisel.

    Trženje literature je pravočasna, izvirna in pomembna raziskava založništva sodobne književnosti v Veliki Britaniji. Analizira spreminjajoče se socialno, ekonomsko in kulturno okolje založniške industrije na prelomu stoletja in proučuje vpliv teh sprememb na žanr, format, obliko, avtorstvo in branje knjig. To izvirno delo vključuje študije primerov Dnevnika Bridget Jones Helen Fielding, Corellijeve mandoline Louisa de Bernieresa, trilogije Njegova temna tvar Philipa Pullmana in romana Cloud Atlas Davida Mitchella ter pomembno poglablja naše razumevanje kroženja literarne fikcije v obdobju korenitih sprememb.

    Trženje literature je obvezno čtivo za vse študente in akademike na področju založniške zgodovine in sodobne književnosti ter za vse tiste, ki jih zanima več o tem, kako so uspele njihove najljubše knjige.

    O avtorju

    -Claire Squires-

    Claire Squires je profesorica založništva in direktorica centra Stirling za mednarodno založništvo in komunikacijo na univerzi v Stirlingu v Veliki Britaniji. Med drugim je izdala tudi knjigo Philip Pullman, Master Storyteller: A Guide to the Worlds of His Dark Materials (2006).

    Claire Squires se je pridružila Univerzi v Stirlingu leta 2009 kot direktorica Centra za internacionalno založništvo in komunikacijo. Njena založniška kariera vključuje uredništvo in stike z javnostjo pri Hodder & Stoughton General Trade Division ter samostojno in svetovalno delo za različne tržne in akademske založnike.

    Njeni raziskovalni interesi se osredotočajo na zgodovino knjige in študije založništva 20. in 21. stoletja, tako v Veliki Britaniji kot tudi globalno. Je sourednica knjige Cambridge History of the Book in Britain Volume 7: 1914-2000 (CUP, v pripravi) in je pridružena urednica knjige Twentieth Century Book in Britain za Oxford Companion to the Book (OUP, 2010). Njena posebna zanimanja vključujejo tudi sodobno literarno založništvo, otroške knjige in založništvo, literarne nagrade ter t.i. 'ghostwriting' (nekdo, ki piše za in namesto znanih imen, avtorjev, ustvarjalcev).

    Njene knjige in objave vključujejo Marketing Literature: The Making of Contemporary Writing in Britain (Palgrave, 2007), knjige o Philipu Pullmanu in Zadie Smith, članki o sodobnem literarnem trgu, knjižnih nagradah in otroškem založništvu. Pogosto predava o svojem delu v Britaniji in drugod, v zadnjih letih pa je kot povabljena, častna gostja spregovorila na Irski nacionalni univerzi Galaway, na Univerzi Perm v Rusiji, na pariških univerzah Paris IV (Sorbone) in Paris X (Paris-Ouest) ter na Bolonjski univerzi v Italiji. Organizirala in prispevala je k javnim razpravam in dogodkom na Oxfordskem literarnem festivalu, Londonskem knjižnem sejmu, Ljubljanskem knjižnem sejmu in v Royal Festival Hall v Londonu, prav tako pa je o temah zanimanja in raziskovanja spregovorila tudi na BBC Radiu 4 (program Open Book).

    Od leta 2009 je tudi Direktorica publikacij in nagrad za SHARP (the Societiy for the History of Authorship, REading and Publishing).

    Ostale knjige tega avtorja

    Podrobnosti o izdelku

    Oglejte si več iz oddelkov:

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (1)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 1 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji