Sumljivost: fenomenologija medijev

Image for Sumljivost: fenomenologija medijev from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Sumljivost: fenomenologija medijev

    Broširana - 24. feb 2012
    ( 1 )
    ISBN/EAN:P_9789616744478
    Redna cena: 5,00 €

    Kako pride, denimo, lopata za kidanje snega v muzej in postane predmet našega občudovanja, našega čudenja? In zakaj ne bi mogli kot umetniškega dela obravnavati, denimo, tudi pest riža? V moderni vzbuja vsak še tako vsakdanji predmet sum, da se pod njegovim površjem, prekritim s takšnimi ali drugačnimi znaki, ki govorijo svoj znakovni jezik, utegne skrivati neka skrivnost, nekaj, kar nas poizkuša nagovoriti. Boris Groys razvija iz načela vseprisotnega suma celovito fenomenologijo medijev, znakovnih nosilcev.

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 5,00 €
    Predvideni rok dobave: 7-9 dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Kako pride, denimo, lopata za kidanje snega v muzej in postane predmet našega občudovanja, našega čudenja? In zakaj ne bi mogli kot umetniškega dela obravnavati, denimo, tudi pest riža? V moderni vzbuja vsak še tako vsakdanji predmet sum, da se pod njegovim površjem, prekritim s takšnimi ali drugačnimi znaki, ki govorijo svoj znakovni jezik, utegne skrivati neka skrivnost, nekaj, kar nas poizkuša nagovoriti. Boris Groys razvija iz načela vseprisotnega suma celovito fenomenologijo medijev, znakovnih nosilcev.

    O avtorju

    -Boris Groys-

    Ostale knjige tega avtorja

    Podrobnosti o izdelku

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (1)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 1 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji