Darilo za prvih 1000 kupcev ob nakupu nad 20 €

Stranke pojutrišnjega dne

Image for Stranke pojutrišnjega dne from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Stranke pojutrišnjega dne

    Trda - 12. jun 2018
    ( 0 )
    ISBN/EAN:P_9789619441503
    Redna cena: 29,00 €

    Potrošniki pojutrišnjega dne se, kot že sam naslov pove, ukvarja z odnosi s strankami v srednjeročni prihodnosti. V knjigi bom pojasnil, kam morajo podjetja usmeriti investicije, če želijo biti uspešna v tretji fazi digitalizacije. Izziv predstavlja predvsem uskladitev investicij za pojutrišnji dan z nadaljnjim razvijanjem pridobitev iz druge faze. Z drugimi besedami: prizadevanja za pojutrišnjo izboljšavo odnosov s strankami morajo teči vzporedno z nadaljevanjem vlaganja v izboljševanje današnjih in jutrišnjih odnosov s kupci. Ta knjiga ni poziv k prekinitvi investiranja v trenutne in tekoče odnose. Prav nasprotno, je poziv k nadaljevanju vlaganja v danes, vendar tudi k pripravi virov za bodoča pričakovanja potrošnikov. Prihodnost bo prišla veliko hitreje, kot si lahko mislite. Danes je toliko hrupa okoli velikega števila nastajajočih tehnologij, da je podjetjem težko prepoznati, kam naj se usmerijo. Najpomembnejši fokus mora biti vedno na kupcu; ta knjiga bo pokazala, da je pomembnost specifične tehnologije veliko manjša, če se vedno vse začne s stranko. Drugi del knjige opisuje štiri investicijske osi za bodoče odnose s strankami in s tem v največji možni meri konkretizira bistvo knjige. Prvič, odnose s strankami moramo vedno bolj obravnavati kot znanost. Podatki se morajo uporabljati kot vzvod za razvoj novih koristi za stranko, zato je potreba po podatkih v tretji fazi digitalnega razvoja večja kot kdaj koli. Umetna inteligenca lahko učinkovito deluje le, če ima dovolj podatkov. Potem je tu potreba po novih vmesnikih za avtomatizacijo komunikacije in učinkovitejšo interakcijo s strankami. Stranke niso več pripravljene eno uro čakati na odgovor. Realni čas je nov pričakovan minimum za komunikacijo, ki se mora odvijati preko vmesnikov, prijaznih uporabniku. Prioriteta je zmanjšanje strankinega napora. Pojutrišnjem ljudje ne bodo iskali brezšivne potrošniške izkušnje; bolj jih bo zanimal avtomatiziran ali zelo preprost potrošniški odnos. Tretjič, obstaja borba proti magnetu splošnega blaga. Kupci bodo vedno več odločitev sprejemali na podlagi algoritmov, moč glavnih digitalnih platform pa bo še naraščala, zato obstaja nevarnost, da bodo vsi izdelki postali splošno in preprosto dostopni, cena pa najpomembnejši dejavnik. Za vse, ki želijo ostati na vrhu trga, bo življenjskega pomena poiskati poti in načine za dodajanje vrednosti in diferenciacijo, da se bodo lahko izognili temu tveganju. Četrtič, pojutrišnjem bodo potrebne investicije za izboljšanje učinkovitosti ljudi s pomočjo tehnologije. Kako se lahko na najbolj oseben način poveča hitrost in zmanjša število napak? Kako lahko pomagamo svojemu osebju v zadovoljevanju želja in pričakovanj strank prihodnosti? Ta os je osredotočena na »obogateno inteligenco«: povečanje človeške učinkovitosti s pomočjo tehnologije. Na kratko, odnosi s strankami pojutrišnjem bodo uporabljali podatke kot vzvod za dodatne koristi strank (1), potekali bodo s pomočjo uporabniku najbolj prijaznih vmesnikov (2), uspeli se bodo izogniti magnetu splošnega blaga (3) in uporabljali bodo novo tehnologijo za optimizacijo človeških spretnosti (4).

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 29,00 €
    Rok dobave: 2-3 dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Potrošniki pojutrišnjega dne se, kot že sam naslov pove, ukvarja z odnosi s strankami v srednjeročni prihodnosti. V knjigi bom pojasnil, kam morajo podjetja usmeriti investicije, če želijo biti uspešna v tretji fazi digitalizacije. Izziv predstavlja predvsem uskladitev investicij za pojutrišnji dan z nadaljnjim razvijanjem pridobitev iz druge faze. Z drugimi besedami: prizadevanja za pojutrišnjo izboljšavo odnosov s strankami morajo teči vzporedno z nadaljevanjem vlaganja v izboljševanje današnjih in jutrišnjih odnosov s kupci. Ta knjiga ni poziv k prekinitvi investiranja v trenutne in tekoče odnose. Prav nasprotno, je poziv k nadaljevanju vlaganja v danes, vendar tudi k pripravi virov za bodoča pričakovanja potrošnikov. Prihodnost bo prišla veliko hitreje, kot si lahko mislite. Danes je toliko hrupa okoli velikega števila nastajajočih tehnologij, da je podjetjem težko prepoznati, kam naj se usmerijo. Najpomembnejši fokus mora biti vedno na kupcu; ta knjiga bo pokazala, da je pomembnost specifične tehnologije veliko manjša, če se vedno vse začne s stranko. Drugi del knjige opisuje štiri investicijske osi za bodoče odnose s strankami in s tem v največji možni meri konkretizira bistvo knjige. Prvič, odnose s strankami moramo vedno bolj obravnavati kot znanost. Podatki se morajo uporabljati kot vzvod za razvoj novih koristi za stranko, zato je potreba po podatkih v tretji fazi digitalnega razvoja večja kot kdaj koli. Umetna inteligenca lahko učinkovito deluje le, če ima dovolj podatkov. Potem je tu potreba po novih vmesnikih za avtomatizacijo komunikacije in učinkovitejšo interakcijo s strankami. Stranke niso več pripravljene eno uro čakati na odgovor. Realni čas je nov pričakovan minimum za komunikacijo, ki se mora odvijati preko vmesnikov, prijaznih uporabniku. Prioriteta je zmanjšanje strankinega napora. Pojutrišnjem ljudje ne bodo iskali brezšivne potrošniške izkušnje; bolj jih bo zanimal avtomatiziran ali zelo preprost potrošniški odnos. Tretjič, obstaja borba proti magnetu splošnega blaga. Kupci bodo vedno več odločitev sprejemali na podlagi algoritmov, moč glavnih digitalnih platform pa bo še naraščala, zato obstaja nevarnost, da bodo vsi izdelki postali splošno in preprosto dostopni, cena pa najpomembnejši dejavnik. Za vse, ki želijo ostati na vrhu trga, bo življenjskega pomena poiskati poti in načine za dodajanje vrednosti in diferenciacijo, da se bodo lahko izognili temu tveganju. Četrtič, pojutrišnjem bodo potrebne investicije za izboljšanje učinkovitosti ljudi s pomočjo tehnologije. Kako se lahko na najbolj oseben način poveča hitrost in zmanjša število napak? Kako lahko pomagamo svojemu osebju v zadovoljevanju želja in pričakovanj strank prihodnosti? Ta os je osredotočena na »obogateno inteligenco«: povečanje človeške učinkovitosti s pomočjo tehnologije. Na kratko, odnosi s strankami pojutrišnjem bodo uporabljali podatke kot vzvod za dodatne koristi strank (1), potekali bodo s pomočjo uporabniku najbolj prijaznih vmesnikov (2), uspeli se bodo izogniti magnetu splošnega blaga (3) in uporabljali bodo novo tehnologijo za optimizacijo človeških spretnosti (4).

    O avtorju

    -Steven Van Belleghem-

    Ostale knjige tega avtorja

    Podrobnosti o izdelku

    Oglejte si več iz oddelkov:

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji