Šola in družba

Image for Šola in družba from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Šola in družba

    ( 0 )
    ISBN/EAN:P_9789612530600
    Redna cena: 2,00 €

    Izbor tekstov Johna Deweyja (1859–1952), ki je pred nami, je deloma razširjeno delo, ki je z naslovom The School and Society prvič izšlo leta 1899. Besedila, o katerih Jay (2002, str. 199) trdi, da so Deweyjevo »najpogosteje brano delo«, poskušajo vsaj nekoliko zapolniti praznino v prevajanju del enega od treh najbolj znanih utemeljiteljev konstruktivizma na področju koncipiranja šole, pouka, učenja in vzgoje sploh. Ob tem, ko smo leta 2010 v zbirki Temeljne razprave objavili Mišljenje in govor Leva S. Vigotskega, drugega od treh konstruktivistov, letos tudi v počastitev 60. obletnice smrti Johna Deweyja objavljamo tekste, ki osvetljujejo razmerje med šolo, družbo in demokracijo. Rečeno bolje, teksti posku- šajo pojasniti, misliti razmerje med šolo in družbo v času demokracije. Naš namen pri tem je skromen: v slovenskem jeziku vsem, ki v svojih ravnanjih in zapisih v središče pedagoškega dela postavljajo otroka, približati delo avtorja, za katerega velja, da je pravzaprav utemeljitelj te ideje. Ne povsem brez namena pri tem v zadnjem delu knjige objavljamo tudi njegovo kritično refleksijo gibanja »nova edukacija«, ki se je razvilo ob pogostem sklicevanju nanj. Tekst, ki bolj podrobno predstavlja koncept izkušnje, pa naj bi omogočil tudi začetni vpogled v del konceptualizacije pragmatizma.

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 2,00 €
    Predvideni rok dobave: 7-9 dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Izbor tekstov Johna Deweyja (1859–1952), ki je pred nami, je deloma razširjeno delo, ki je z naslovom The School and Society prvič izšlo leta 1899. Besedila, o katerih Jay (2002, str. 199) trdi, da so Deweyjevo »najpogosteje brano delo«, poskušajo vsaj nekoliko zapolniti praznino v prevajanju del enega od treh najbolj znanih utemeljiteljev konstruktivizma na področju koncipiranja šole, pouka, učenja in vzgoje sploh. Ob tem, ko smo leta 2010 v zbirki Temeljne razprave objavili Mišljenje in govor Leva S. Vigotskega, drugega od treh konstruktivistov, letos tudi v počastitev 60. obletnice smrti Johna Deweyja objavljamo tekste, ki osvetljujejo razmerje med šolo, družbo in demokracijo. Rečeno bolje, teksti posku- šajo pojasniti, misliti razmerje med šolo in družbo v času demokracije. Naš namen pri tem je skromen: v slovenskem jeziku vsem, ki v svojih ravnanjih in zapisih v središče pedagoškega dela postavljajo otroka, približati delo avtorja, za katerega velja, da je pravzaprav utemeljitelj te ideje. Ne povsem brez namena pri tem v zadnjem delu knjige objavljamo tudi njegovo kritično refleksijo gibanja »nova edukacija«, ki se je razvilo ob pogostem sklicevanju nanj. Tekst, ki bolj podrobno predstavlja koncept izkušnje, pa naj bi omogočil tudi začetni vpogled v del konceptualizacije pragmatizma.

    O avtorju

    -John Dewey-

    Ostale knjige tega avtorja

    Podrobnosti o izdelku

    • Jezik: slovenski
    • Leto izida: 2012
    • Število strani: 140
    • ISBN/EAN: 9789612530600
    • Založba: Univerza V Ljubljani
    • Avtor: John Dewey
    • Povprečna ocena:
      ( 0 )

    Oglejte si več iz oddelkov:

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji