Silvan Furlan je bil ena osrednjih osebnosti slovenskega filma. Njegova nesebična in požrtvovalna ljubezen do filma je zaobjemala praktično vse razsežnosti ukvarjanja s tem medijem – od pisne refleksije do ustvarjanja, od izobraževanja do promocije, od organiziranja do arhiviranja –, predvsem pa je pustil neizbrisen pečat kot snovalec kulturne politike na področju filma v času po osamosvojitvi Slovenije. Predstavljal je tudi ključno energijo – tako v motivacijskem kot organizacijskem smislu – za vznik Slovenske kinoteke, ki jo je nato vodil vse do svoje prezgodnje smrti. Namen zbornika Silvan Furlan: Človek za film je evidentirati, ohraniti in vsaj deloma osvetliti epohalni prispevek Silvana Furlana k osamosvajanju in postavljanju temeljev slovenske kinematografije.
Pri vseh nakupih nad 59 € je poštnina brezplačna.
Strošek priprave paketa in dostave znaša 3,99 €.
Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v primeru nakupa takšnega izdelka poštnine za celoten paket ne boste plačali.
Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
s karticami (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners),
Plačilo po predračunu (pravne osebe)
Račun z odlogom plačila (za javna podjetja, knjižnice, šole)
Več o plačilih
Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.
Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.
Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.
Več o dostavi
Silvan Furlan je bil ena osrednjih osebnosti slovenskega filma. Njegova nesebična in požrtvovalna ljubezen do filma je zaobjemala praktično vse razsežnosti ukvarjanja s tem medijem – od pisne refleksije do ustvarjanja, od izobraževanja do promocije, od organiziranja do arhiviranja –, predvsem pa je pustil neizbrisen pečat kot snovalec kulturne politike na področju filma v času po osamosvojitvi Slovenije. Predstavljal je tudi ključno energijo – tako v motivacijskem kot organizacijskem smislu – za vznik Slovenske kinoteke, ki jo je nato vodil vse do svoje prezgodnje smrti. Namen zbornika Silvan Furlan: Človek za film je evidentirati, ohraniti in vsaj deloma osvetliti epohalni prispevek Silvana Furlana k osamosvajanju in postavljanju temeljev slovenske kinematografije.
Osrednje mesto zbornika predstavlja izbor še vedno nadvse aktualnih Furlanovih tekstov, ki bodo bralca popeljali v samo srce filma. Skozi raznolike, na začetku mladostniško očarane, kasneje pa resnejše in tehtnejše premisleke o filmu in filmski zgodovini je mogoče, kot zapiše Dolmark, »razbrati predvsem izreden razpon tematik in luciden pristop k obravnavi, pa tudi silovit družbeni angažma – stalnico Furlanovih prizadevanj, da bi vsa pridobljena znanja usmeril v vzpostavljanje osnovnih pogojev za delovanje institucij kinematografske omike«. Pisal je o vsem, od teorije do prakse, o drobcih in vizijah, zanimali so ga tako največji mojstri kot izdelki otrok, ki so nastali na filmskih delavnicah. Posebno mesto v zborniku namenimo Furlanovi študiji opusa italijanskega cineasta Roberta Rossellinija, ki je izšla v legendarnih Kinotečnih zvezkih, ter pomembnemu dokumentu z naslovom »Očrt modela organizacije kinematografije v Republiki Sloveniji s posebnim poudarkom na filmski proizvodnji«, ki predstavlja celostno integracijo Furlanovega širokega znanja in prizadevanj.
O življenju in delu Silvana Furlana v posebnem poglavju zbornika spregovorijo njegovi sodelavci, filmski sopotniki in prijatelji; spominjajo se ga predvsem kot nesebičnega, velikodušnega in širokosrčnega človeka, ki je vsaki zamisli dal možnost, ki je verjel in tudi vlagal v ljudi, podpiral njihovo raziskovalno vnemo in širil njihova obzorja. Furlanovo mentorsko delo je, kot lahko razberemo iz prav vsakega članka in pričevanja, obrodilo številne sadove. Bil je glavni motor, motivator in mentor ter epicenter filmskega dogajanja pri nas. Silvan Furlan je bil človek, ki se je, kot je ob njegovem slovesu zapisal Jože Dolmark, »z vso človeško energijo podal v neizprosen spopad z institucijami in politiki, da bi filmu na Slovenskem omogočil preživetje, spoštovanje in kreativno prihodnost«.