Iz spremne študije:
»Za Reprodukcijo, najbolj odmevno delo na temo družbene reprodukcije ne-enakosti, tudi metodološko, velja paradigmatska premestitev poudarka v razrednih bojih s polja spoprijemov za upravljanje s »produkcijskimi sredstvi« v polje spoprijemov za hegemonijo na področju simbolnega. Passerona in Bourdieuja v tem obdobju več kot očitno »določujoče okupira preučevanje, pojasnjevanje in prikazovanje (razkrivanje) mehanizmov, s katerimi šola sodeluje pri »reprodukciji neenakosti med razredi s tem, ko jih legitimira kot šolske in zanika družbene dimenzije le teh.«
Pri vseh nakupih nad 59 € je poštnina brezplačna.
Strošek priprave paketa in dostave znaša 3,99 €.
Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v primeru nakupa takšnega izdelka poštnine za celoten paket ne boste plačali.
Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
s karticami (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners),
Plačilo po predračunu (pravne osebe)
Račun z odlogom plačila (za javna podjetja, knjižnice, šole)
Več o plačilih
Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.
Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.
Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.
Več o dostavi
Iz spremne študije:
»Za Reprodukcijo, najbolj odmevno delo na temo družbene reprodukcije ne-enakosti, tudi metodološko, velja paradigmatska premestitev poudarka v razrednih bojih s polja spoprijemov za upravljanje s »produkcijskimi sredstvi« v polje spoprijemov za hegemonijo na področju simbolnega. Passerona in Bourdieuja v tem obdobju več kot očitno »določujoče okupira preučevanje, pojasnjevanje in prikazovanje (razkrivanje) mehanizmov, s katerimi šola sodeluje pri »reprodukciji neenakosti med razredi s tem, ko jih legitimira kot šolske in zanika družbene dimenzije le teh.«