Priročnik za pisanje oglasov

Image for Priročnik za pisanje oglasov from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Priročnik za pisanje oglasov

    Trda - 28. jul 2009
    ( 1 )
    ISBN/EAN:P_9789616655354
    Redna cena: 40,37 €

    Sugarman je milijonar, ki je obogatel samo z močjo svojega peresa. In ker verjame, da je dolžnost vsakega človeka, ki je prišel do nekega znanja, svoje znanje prenesti na druge ljudi, je spisal odličen priročnik za pisanje oglasnih besedil. Seveda je pri pisanju knjige uporabljal svoje bogate izkušnje besedilopisca (je avtor oglasa, s katerim je prodal več kot 20 milijonov sončnih očal), tako lahko izvemo vse o tem, kako mora nastajati in kaj vse mora vsebovati dobro oglasno besedilo. Še več, predstavljenih in podrobno razčlenjenih je tudi 13 oglasov. Priročnik v pravem pomenu besede: ko boste kaj pisali, vam ne bo žal, če ga boste imeli pri roki!

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 40,37 €
    Predviden rok dobave: 9 - 14 dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Sugarman je milijonar, ki je obogatel samo z močjo svojega peresa. In ker verjame, da je dolžnost vsakega človeka, ki je prišel do nekega znanja, svoje znanje prenesti na druge ljudi, je spisal odličen priročnik za pisanje oglasnih besedil. Seveda je pri pisanju knjige uporabljal svoje bogate izkušnje besedilopisca (je avtor oglasa, s katerim je prodal več kot 20 milijonov sončnih očal), tako lahko izvemo vse o tem, kako mora nastajati in kaj vse mora vsebovati dobro oglasno besedilo. Še več, predstavljenih in podrobno razčlenjenih je tudi 13 oglasov. Priročnik v pravem pomenu besede: ko boste kaj pisali, vam ne bo žal, če ga boste imeli pri roki!

    Preberite si, kaj boste zamudili, če knjige ne boste prebrali:

    • ne boste izvedeli, kaj vse vsebuje oglas, s katerim je oče šestih otrok prodal 3 milijone knjig, in zakaj je potem umrl pred televizijskimi kamerami;
    • ne boste poznali nerodnosti, ki so jih zagrešili v začetnih oglasih za znameniti katalog Victoria Secret, in kako je končal ustanovitelj tega podjetja;
    • ne boste vedeli, kako napisati oglas za nekaj tako preprostega, kot je grenivka, in kako genialno je to uspelo preprostemu teksaškemu kmetovalcu, ki ga je eno samo oglasno besedilo spremenilo v milijonarja;
    • ne boste vedeli, kako je spisan oglas, s katerim je Joe Sugarman preko direktne pošte prodal več kot 20 milijonov parov sončnih očal;
    • ne boste poznali učinkovitih prijemov besedila, ki ga je Joe Sugarman napisal za prodajo svojega letala – tako učinkovitih, da se je zanj zanimala celo CIA;
    • morda ne boste nikdar pomislili, da je treba prodajati koncept, še manj, kako je pri tem lahko v pomoč komunizem ali šahovski prvak Kasparov;
    • ne boste natančno poznali obveznih 23 elementov vsakega dobrega oglasnega besedila, ki izpolnjuje svoj edini cilj, tj. besedila, ki prodaja;
    • ne boste se zavedali, da mora branje oglasnega besedila teči tako gladko in preprosto kot drsenje po otroškem toboganu;
    • ne boste vedeli, kateri besedilni element je najpomembnejši: naslov, podnaslov, prvi stavek ali morda kaj četrtega?
    • ne boste znali ustvariti primernega okolja za nakup – ne smete namreč pozabiti, da je pero v vaših rokah;
    • ne boste poznali enostavne formule za izračun stopnje zahtevnosti besedila (t.i. Gunningov indeks);
    • ne boste vedeli, katere psihološke sprožilce uporabljati v besedilu in s katerimi boste dosegli, da bo bralec svoj težko prisluženi denar zamenjal za vaš izdelek ali storitev;
    • utegnili bi prezreti in ne uporabiti zelo donosne marketinške moči modnih muh, družbenih trendov in pomembnosti pravega trenutka;
    • morda si ne boste nikoli priznali (kaj šele uporabili sebi v prid), da pri vseh družbenih skupinah deluje nečasten psihološki sprožilec z imenom pohlep;
    • morda vas bo zamikalo, da bi kakšno pomanjkljivost svojega izdelka ali storitve raje zamolčali, a prej ko se boste naučili priznati napako in odpraviti strankine ugovore, bolje boste prodajali;
    • ne boste vedeli, kako in s katerimi tehnikami doseči, da bodo ljudje vaše oglase prebrali v celoti, pa čeprav samo zato, ker jih preprosto ne morejo nehati brati in čeprav sprva izdelka, ki ga oglas prodaja, sploh niso nameravali kupiti;
    • ne boste se zavedali, da je bolje prodajati zdravilo kot preventivo, in ne boste vedeli, kako torej prodajati preventivo, če jo že morate;
    • ne boste izvedeli, kaj si o Sugarmanu – enem izmed najboljših ameriških piscev oglasnih besedil – misli nekdanji ameriški podpredsednik Al Gore.

    O avtorju

    -Joseph Sugarman-

    Ostale knjige tega avtorja

    Podrobnosti o izdelku

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (1)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 1 )

    Komentarji