Letne naročnine - Revije

Pa vse, kar sm hotu, so ble dobre vile

Image for Pa vse, kar sm hotu, so ble dobre vile from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Pa vse, kar sm hotu, so ble dobre vile

    Mehka - 16. jun 2014
    ( 0 )
    ISBN/EAN:P_9789612376499
    Redna cena: 18,90 €

    FOLKLORA V OGLASIH MED LETOMA 1980 IN 2011 V SLOVENIJI

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 18,90 €
    Predvideni rok dobave: 7-9 dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Dejstvo, da se v sodobnem svetu z oglasi srečujemo na vsakem koraku, je že dolgo splošno znano. Dosti manj znano pa je, da se že veliko dlje v takšni ali drugačni obliki neprestano srečujemo tudi s folkloro. Avtorica v monografiji opozarja na dinamiko folklore in njeno sposobnost neprestanega prilagajanja novim okoljem. Ugotavlja, da folklora v oglaševanju na svojevrsten način apelira na kolektivno zavest, na individualno in kolektivno identiteto in na ta način manipulira s spominom in čustvi ljudi. Avtoričin namen je bil ugotoviti, kateri folklorni žarni in primerki so uporabljeni v oglasne namene, kako pomembni so ti za oglaševalsko industrijo in s kakšnim namenom jih ta uporablja v oglasih. Monografija Simone Klaus Pa vse, kar sem hotu, so ble dobre vile: folklora v oglasih med letoma 1980 in 2011 v Sloveniji je prva knjiga na slovenskem območju, ki se ukvarja z vlogo folklore v medijih, pa tudi ena redkih v svetovnem merilu.

    Podrobnosti o izdelku

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji