Heineken v Afriki: najbolje varovana skrivnost pivovarske multinacionalke

Image for Heineken v Afriki: najbolje varovana skrivnost pivovarske multinacionalke from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Heineken v Afriki: najbolje varovana skrivnost pivovarske multinacionalke

    Broširana - 01. jun 2020
    ( 7 )
    ISBN/EAN:P_9789617050653
    Redna cena: 26,90 €

    Raziskovalno natančna, presunljiva ter v obliki fascinantnega globalnega žurnalizma napisana knjiga Heineken v Afriki, ki jo je ustvaril pronicljivi in prodorni nizozemski novinar Olivier van Beemen, nam podaja nedvoumno stališče: Heineken je podjetje, ki se za doseganje svojih poslovnih ciljev, torej maksimizacijo dobička, ne ustavlja pri sredstvih, ki so potrebni zanj. Primer njihovega poslovnega širjenja in poslovanja v Afriki jasno pokaže, da je Heineken na tem kontinentu načrtno kršil človekove pravice, se zatekal h korupciji na najvišjem nivoju, se izogibal davkom, spolno zlorabljal zaposlene, z nepoštenimi metodami uničeval male pivovarje in podobno.

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 26,90 €
    Rok dobave: 2-3 dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Korporacije, ki proizvajajo izdelke, ki (lahko) neposredno vplivajo na zdravje pomembnega dela prebivalcev ter so v neki deželi posledično in dolgoročno povezane z nivojem in kakovostjo javnega zdravja (ter izdatki zanj), je še posebej nujno kritično analizirati in redno evalvirati njihovo delovanje. Heineken je globalna prehrambena korporacija in proizvajalec piva, ki je pred nekaj leti tudi v Sloveniji prevzela največja pivovarska podjetja ter s tem postopoma začela diktirati poslovno in družbeno politiko (preko oglaševanja svojih izdelkov itn.) glede promocije alkohola pri nas. Ta je v zadnjem času pogosto na samem robu veljavne zakonodaje. Je to izjema ali morda standarden način poslovanja, na katerega deluje to podjetje tudi na kakšnem drugem trgu?

    Raziskovalno natančna, presunljiva ter v obliki fascinantnega globalnega žurnalizma napisana knjiga Heineken v Afriki, ki jo je ustvaril pronicljivi in prodorni nizozemski novinar Olivier van Beemen, nam podaja nedvoumno stališče: Heineken je podjetje, ki se za doseganje svojih poslovnih ciljev, torej maksimizacijo dobička, ne ustavlja pri sredstvih, ki so potrebni zanj. Primer njihovega poslovnega širjenja in poslovanja v Afriki jasno pokaže, da je Heineken na tem kontinentu načrtno kršil človekove pravice, se zatekal h korupciji na najvišjem nivoju, se izogibal davkom, spolno zlorabljal zaposlene, z nepoštenimi metodami uničeval male pivovarje in podobno.

    Po objavi na Nizozemskem je knjiga Heineken v Afriki zbudila velik odmev ter spodbudila tudi prepotrebno debato v parlamentu o poslovnih praksah tega gospodarskega velikana, ki se je razširil po vsem svetu in s katerim živimo tudi v Sloveniji. Zaradi angažirane globine obdelanega področja je bila knjiga že prevedena v več evropskih jezikov. Knjigi so dodane tudi obsežne opombe, literature ter stvarno ter imensko kazalo.


    ***

    Mediji o knjigi:

    »Kritični pogled, ki zareže v samo srce pivovarskega posla na zahtevnih trgih. Provokativna knjiga.« – Financial Times

    »Knjiga Heineken v Afriki je skoraj popolna študija, ki razkriva, kaj se zgodi, ko globalizacija prodre na trge z izjemnim finančnim potencialom, vendar brez delujočih predpisov, kakršni obstajajo v stabilnejših delih sveta. Van Beemen je zbral številne dokaze in prisilil Heineken k spremembam.« – Prospect Magazine

    »Olivier van Beemen kot obad pije kri pivovarja Heinekena. Preiskovalni novinar to počne tako uspešno, da se je družba odločila, da mu za božjo voljo odpre vrata in mu pusti do besede. [...] Van Beemen je v to knjigo vložil pet let svojega dela in še nikoli se ni o nizozemski multinacionalki v Afriki pisalo tako obsežno in s takšno energijo.« – de Volkskrant

    »Orjaška, drzna in neodvisna raziskava, ki nam vliva upanje, da lahko z odločnostjo pripomoremo k pravičnosti. Olivier van Beemen je s pričujočim delom in članki razburkal javnost in opozoril na Heinekenove sum¬ljive poslovne prakse.« – Mediapart

    »Van Beemen natančno in temeljito opisuje slabe poslovne prakse in preizkušnje v Afriki. [...] Uprava Heinekena je dolgo zavračala srečanja z novinarjem, dve leti po izidu prve knjige pa se je premislila in privolila v intervjuje, ki ponujajo dragocene protiargumente, zaradi katerih je pričujoča študija izjemna in uravnotežena.« – Le Monde

    »Eno najbolj berljivih, večplastnih in kritičnih poročil o multinacio¬nalkah, ki poslujejo v Afriki [...]. Odlična knjiga. [...] Ena največjih odlik van Beemenovega pisanja je v tem, da podjetja ne postavi na pranger niti ne predava o 'zlem kapitalizmu', pač pa bralca napelje k razmišljanju o vlogi zasebnega sektorja v 'trajnostnem razvoju' [...]. Knjiga si vsekakor zasluži uvrstitev na sezname obvezne literature na poslovnih šolah, pri študiju ekonomije in interdisciplinarnih razvojnih študijah.« – Aidnography

    »Knjiga Heineken v Afriki razkriva, kako lahko nepremišljeno pos¬lovno vedenje ovira razvoj Afrike.« – African Business Magazine

    »Zaskrbljujoče [...] drzno [...] šokantno.« – The Budapest Times »Nenavadno je, da je Heineken tokrat v celoti sodeloval pri nastajanju knjige. V intervju je privolil celo Jean-François van ¬Boxmeer, v devetdesetih letih generalni direktor v Kongu. Heinekenu je verjetno žal, saj je druga van Beemenova knjiga z naslovom Heineken v Afriki še bolj eksplozivna od prve. Z vsakim poglavjem nas popelje globlje v kloako korupcije, spolnih zlorab in sodelovanja s sumljivimi, morilskimi režimi. S tem načenja imidž Heinekena, ki tako rad poudarja etično ozaveščeno poslovanje.« – Algemeen Dagblad

    O avtorju

    -Olivier van Beemen-

    Ostale knjige tega avtorja

    Podrobnosti o izdelku

    • Jezik: slovenski
    • Leto izida: 2020
    • Število strani: 378
    • ISBN/EAN: 9789617050653
    • Mere izdelka vxš: 150 x 210 x 35
    • Vezava: Broširana
    • Datum Izida: 01.06.2020
    • Založba: Umco D.d.
    • Avtor: Olivier Van Beemen
    • Zbirka: S Terena
    • Povprečna ocena:
      ( 7 )

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (4)
    (2)
    (0)
    (1)
    (0)
    ( 7 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji