Na poti k dialoški človeškosti

Image for Na poti k dialoški človeškosti from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Na poti k dialoški človeškosti

    Broširana -
    ( 0 )
    ISBN/EAN:P_9789619269497
    Redna cena: 1,00 €

    Sodobni človeški položaj na različnih ravneh in področjih je takšen, da je prevladalo spoznanje, ki ga vsaj na besedni ravni sprejema večina, da brez dialoga ni mogoče več shajati. To trditev sprejemajo tudi vsi avtorji pričujoče knjige, ki pa se obenem sprašujejo, kakšno je stanje v pogledu uresničevanja dialoga in katere so ovire, da le-to ni boljše. Prvi sklop obravnava psihološke, antropološke in etične plati problema. Avtorji glavne ovire vidijo v rivalskem odnosu med ljudmi, nasilju, strahu, sovraštvu, nezaupanju, instrumentalizaciji človeka ter negativnih usedlinah v človeški duševnosti. Drugi sklop poudarja zaprtost ali omejenost znanstvenih pogledov, ki ne upoštevajo celovitosti resničnosti, omejenost znanstvenega izkustva, nepripravljenost znanstvenikov za dialog, nezavedanje omejitev (lastnega) znanstvenega spoznanja ter nujnost dialoškega razreševanja problemov na epohalno pomembnem področju bioetike, ključnem za spoštovanje človekovega dostojanstva. Tretji sklop izpostavlja ogroženost svobode v sodobni do vere negativno zadržani družbi, saj je verska svoboda temeljna za svobodo sploh. Opozarja na pomen skupnosti za gojenje dialoga in s tem preseganja religiozne ozkosti in fundamentalizmov, pri čemer je ključna zavest lastne osebne in skupinske omejenosti za našo pripravljenost, da nas drugi obogatijo skozi dialog. Družbene spremembe in lastni problemi silijo tudi Cerkev na pot dialoga in sprememb. Četrti sklop osvetljuje pomen vključevalne pedagogike, ki upošteva celotnega učenca, ki upošteva tudi njegova verska prepričanja (kar pa je v Sloveniji včasih problem) ter dialoško odstranjuje ovire med učiteljem in učencem. Ukvarja se s prispevkom tehnologije in avtoritete k dialoškosti pedagoškega procesa ter enostranskostmi v družinah, ki so posledica nezrelosti staršev in ki ovirajo razvoj dialoškega zadržanja pri otrocih.

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 1,00 €
    Predvideni rok dobave: 7-9 dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Sodobni človeški položaj na različnih ravneh in področjih je takšen, da je prevladalo spoznanje, ki ga vsaj na besedni ravni sprejema večina, da brez dialoga ni mogoče več shajati. To trditev sprejemajo tudi vsi avtorji pričujoče knjige, ki pa se obenem sprašujejo, kakšno je stanje v pogledu uresničevanja dialoga in katere so ovire, da le-to ni boljše. Prvi sklop obravnava psihološke, antropološke in etične plati problema. Avtorji glavne ovire vidijo v rivalskem odnosu med ljudmi, nasilju, strahu, sovraštvu, nezaupanju, instrumentalizaciji človeka ter negativnih usedlinah v človeški duševnosti. Drugi sklop poudarja zaprtost ali omejenost znanstvenih pogledov, ki ne upoštevajo celovitosti resničnosti, omejenost znanstvenega izkustva, nepripravljenost znanstvenikov za dialog, nezavedanje omejitev (lastnega) znanstvenega spoznanja ter nujnost dialoškega razreševanja problemov na epohalno pomembnem področju bioetike, ključnem za spoštovanje človekovega dostojanstva. Tretji sklop izpostavlja ogroženost svobode v sodobni do vere negativno zadržani družbi, saj je verska svoboda temeljna za svobodo sploh. Opozarja na pomen skupnosti za gojenje dialoga in s tem preseganja religiozne ozkosti in fundamentalizmov, pri čemer je ključna zavest lastne osebne in skupinske omejenosti za našo pripravljenost, da nas drugi obogatijo skozi dialog. Družbene spremembe in lastni problemi silijo tudi Cerkev na pot dialoga in sprememb. Četrti sklop osvetljuje pomen vključevalne pedagogike, ki upošteva celotnega učenca, ki upošteva tudi njegova verska prepričanja (kar pa je v Sloveniji včasih problem) ter dialoško odstranjuje ovire med učiteljem in učencem. Ukvarja se s prispevkom tehnologije in avtoritete k dialoškosti pedagoškega procesa ter enostranskostmi v družinah, ki so posledica nezrelosti staršev in ki ovirajo razvoj dialoškega zadržanja pri otrocih.

    O avtorju

    -Janez Juhant-

    Ostale knjige tega avtorja

    Podrobnosti o izdelku

    • Jezik: slovenski
    • Leto izida: 2010
    • Število strani: 199
    • ISBN/EAN: 9789619269497
    • Vezava: Broširana
    • Avtor: Janez Juhant
    • Zbirka: Znanstvena knjižnica
    • Povprečna ocena:
      ( 0 )

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji