Motivacija v razredu: orodja in strategije za učinkovitejše poučevanje

Image for Motivacija v razredu: orodja in strategije za učinkovitejše poučevanje from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Motivacija v razredu: orodja in strategije za učinkovitejše poučevanje

    Broširana - 05. feb 2020
    ( 0 )
    ISBN/EAN:P_9789612719944
    Redna cena: 12,65 €

    Motivacija je eden od ključnih dejavnikov za uspeh učnega procesa. Samo motivirani učenci sodelujejo, sprašujejo, razmišljajo, vrednotijo, ustvarjajo … Veliko učiteljev se pogosto sprašuje, kako motivirati svoje učence, kako navezati stik z njimi in kako vzbuditi njihovo zanimanje za učenje.

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 12,65 €
    Predviden rok dobave: 3-5 delovnih dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Motivacija je eden od ključnih dejavnikov za uspeh učnega procesa. Samo motivirani učenci sodelujejo, sprašujejo, razmišljajo, vrednotijo, ustvarjajo … Veliko učiteljev se pogosto sprašuje, kako motivirati svoje učence, kako navezati stik z njimi in kako vzbuditi njihovo zanimanje za učenje.

    Priročnik Motivacija v razredu ponuja učinkovite metode in številna praktična orodja za motiviranje učencev. Namenjen je tako osnovnošolskim kot srednješolskim učiteljem. V njem je predstavljenih pet temeljnih strategij, ki jih lahko uporabite kot vodilo, ko želite svoje učence motivirati in jih opolnomočiti za delo v razredu.

    Najučinkovitejše so:
    • poudarjanje truda,
    • vzbujanje upanja,
    • spoštovanje moči,
    • vzpostavljanje dobrih odnosov z učenci,
    • izražanje veselja do dela z učenci.

    Strategije so v priročniku ponazorjene s konkretnimi primeri iz razreda, ponujajo pa tudi zamisli za razvijanje lastnih.

    Na koncu nekaterih poglavij boste našli vprašanja za razmislek, ki vam bodo pomagala udejanjiti motivacijske strategije pri spodbujanju učenčevega o pozitivnega odnosa do znanja, pouka in šole.

    Podrobnosti o izdelku

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )

    Komentarji