Bogato polstoletno znanje o pomenu učenja in poučevanja, žlahtna misel o poslanstvu učiteljev in dragocen osebni pogled na življenje kot učenje.
Pri vseh nakupih nad 59 € je poštnina brezplačna.
Strošek priprave paketa in dostave znaša 3,99 €.
Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v primeru nakupa takšnega izdelka poštnine za celoten paket ne boste plačali.
Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
s karticami (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners),
Plačilo po predračunu (pravne osebe)
Račun z odlogom plačila (za javna podjetja, knjižnice, šole)
Več o plačilih
Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.
Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.
Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.
Več o dostavi
Bogato polstoletno znanje o pomenu učenja in poučevanja, žlahtna misel o poslanstvu učiteljev in dragocen osebni pogled na življenje kot učenje.
Zaslužna profesorica Univerze v Ljubljani ddr. Barica Marentič Požarnik je ob svojem življenjskem jubileju – 80-letnici, kot sama pravi, »orisala zgodbo svojega učenja ter osebnega in profesionalnega razvoja«. Gre za zelo natančen pregled in kritično refleksijo njene življenjske poti in profesionalnega delovanja z namenom osmislitve, rekonstruiranja sebe kot osebnosti in strokovnjakinje ter tudi z vidika puščanja sledi v družbi – v kolikšni meri je njeno delovanje prispevalo k bolj učinkovitemu učenju, šolanju, življenju in sobivanju.
Ddr. Barica Marentič Požarnik je svoje 50-letno poklicno delovanje posvetila raziskovanju in izobraževanju o kakovostnem učenju in poučevanju. Ob plodnem raziskovalnem delu in številnih stikih s tujimi strokovnjaki je od blizu spremljala in sooblikovala razvoj slovenskega šolstva.
V knjigi predstavlja svoj pogled na sistemske spremembe ter išče odgovore na vprašanja:
• Kakšno je uspešno učenje in kako ga spodbujati? Kaj je kakovostno znanje in kako učeče se spodbuditi k usvajanju takega znanja?
• Kakšni so dobri učitelji in kaj jih odlikuje? Kako spodbuditi profesionalni razvoj učiteljev, tudi visokošolskih?
• Kako vrednotiti rezultate učenja? Kako doseči, da so ti postopki v podporo in spodbudo nadaljnjemu učenju?
• Kako povezati izobraževanje z vzgojo za vrednote, za sodelovanje, za pristne in odgovorne odnose do soljudi in okolja?
Verjame, da naj bi šola »/…/ omogočila celosten razvoj in aktivirala v mladih ljudeh tisto najboljše, kar je v njih, jim dajala prostor za ustvarjalnost, za razvoj njim lastnih zmožnosti in jih hkrati usmerjala, vodila v občečloveške vrednote, ob tem pa jih usposobila za uspešno delovanje v družbi in poklicu.«
***
Mediji o knjigi:
»Priporočamo v branje stroki in javnosti!« - www.metropolitan.si