Koncepti sodobnega trženja

Image for Koncepti sodobnega trženja from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Koncepti sodobnega trženja

    Mehka - 03. jun 2020
    ( 0 )
    ISBN/EAN:P_9781839610844
    Redna cena: 29,00 €

    Trženje se zadnja leta tako v teoriji kot v praksi sooča s številnimi spremembami. Spreminjajoče se poslovno okolje, za katerega so značilni ozaveščeni potrošniki, turbulentno tržišče, hiter razvoj informacijske in telekomunikacijske tehnologije ter vedno večja globalizacija, je številna podjetja prisililo, da postanejo izjemno inovativna na vseh področjih svojega poslovanja. Pomen in vloga trženja v sodobnih podjetjih sta v zadnjem času deležna vse več pozornosti. Trženje danes ni več funkcijsko področje znotraj podjetja, temveč postaja način poslovanja podjetja. Zavedajoč se teh sprememb, je skoraj nujno povezati splošno veljavna teoretična izhodišča in uporabo le teh v praksi.

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 29,00 €
    Rok dobave: 2-3 dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Trženje se zadnja leta tako v teoriji kot v praksi sooča s številnimi spremembami. Spreminjajoče se poslovno okolje, za katerega so značilni ozaveščeni potrošniki, turbulentno tržišče, hiter razvoj informacijske in telekomunikacijske tehnologije ter vedno večja globalizacija, je številna podjetja prisililo, da postanejo izjemno inovativna na vseh področjih svojega poslovanja. Pomen in vloga trženja v sodobnih podjetjih sta v zadnjem času deležna vse več pozornosti. Trženje danes ni več funkcijsko področje znotraj podjetja, temveč postaja način poslovanja podjetja. Zavedajoč se teh sprememb, je skoraj nujno povezati splošno veljavna teoretična izhodišča in uporabo le teh v praksi.

    Pred vami je nova izdaja monografije, ki vsebuje teoretična in praktična znanja sodobnega trženja. Na sistematičen in preprost način bralcu predstavi pojme, povezane s trženjem in njegovim strateškim načrtovanjem, s katerimi se tržniki v podjetjih vsakodnevno srečujejo.

    Sestavljena je iz več poglavij, ki se med seboj vsebinsko povezujejo in zaokrožujejo proces strateškega načrtovanja trženja. V prvem poglavju opredelim trženje in temeljne tržne koncepte. Spremembe, katerim smo priča v sodobnem trženju, opišem v drugem poglavju. Posebno pozornost namenim spletnemu trženju, najpogostejšim orodjem spletnega trženja in trženju na družbenih omrežjih, ki so postala pomemben medij tržnega komuniciranja. V nadaljevanju se osredotočim na tržno okolje. Bralca seznanim z značilnostmi mikro in makro tržnega okolja ter pojasnim značilnosti ključnih dejavnikov, ki opredeljujejo ta okolja. V poglavju, ki obravnava vedenje porabnikov, so obdelani dejavniki, ki vplivajo na njihovo vedenje v procesu nakupnega odločanja ter značilnosti in stopnje procesa nakupnega odločanja. Sledi poglavje o tržnih raziskavah v katerem opredelim osnove, potrebne za razumevanje tržnega raziskovanja in podam zadostno osnovo za vse, ki se sami podajo v tržno raziskovanje.

    V poglavju o trženjskem spletu izpostavim in opišem elemente trženjskega spleta in njihove značilnosti. O spremembah v zavedanju in pojmovanju blagovne znamke ter njenem celovitem upravljanju pišem v poglavju blagovna znamka in njeno upravljanje. V zadnjem delu monografije sledi poglavje posvečeno strateškemu načrtovanju trženja. Posebej pomembne so vsebine o procesu strateškega načrtovanja trženja in temeljnih strategijah trženja. Ob koncu namenim pozornost tudi nadzoru in vrednotenju trženjskih dosežkov in opozorim na pomembno dejstvo, da je nadzor in zlasti merjenje dosežkov v praksi večkrat zapostavljeno.

    Podrobnosti o izdelku

    • Jezik: slovenski
    • Leto izida: 2020
    • Število strani: 202
    • ISBN/EAN: 9781839610844
    • Mere izdelka vxš: 170 x 240 x 12
    • Vezava: Mehka
    • Datum Izida: 03.06.2020
    • Založba: Pearson Education
    • Avtor: Tina Vukasovič
    • Povprečna ocena:
      ( 0 )

    Oglejte si več iz oddelkov:

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji