Letne naročnine - Revije

Marketinški genij

Image for Marketinški genij from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Marketinški genij

    Trda - 08. jul 2009
    ( 5 )
    ISBN/EAN:P_9789619183748
    Redna cena: 29,90 €

    Prevod knjižne uspešnice, izpod peresa marketinškega in poslovnega guruja Petra Fiska.

    Mednarodna prodajna uspešnica, prevedena že v 26 jezikov, sedaj tudi v slovenščini.

    Podjetja potrebujejo marketinške strokovnjake in marketing bolj, kot kdaj koli doslej, da se lahko soočijo z izzivi kompleksnosti tržišč in intenzivno konkurenco, da postanejo ustvarjalna in komercialna pogonska sila podjetja ter da osvojijo pravo usmerjenost kupcev, inovacij in dobičkonosno rast.

    Knjiga za tržnike, menedžerje, marketinške strokovnjake in direktorje.

    V knjigi boste našli vse, kar potrebujete za izvajanje genialnega marketinga; od orodij, konceptov in usmeritev, do skrivnosti sodobnega marketinga in navdihujočih primerov najuspešnejših svetovnih podjetij in posameznikov.

    Praktična, inovativna in navdihujoča knjiga, ki vas na 480-ih straneh nauči genialnega marketinga.

    Vsak marketinški strokovnjak lahko postane »genij«. Sposoben je združiti svojo inteligenco in domiselnost, razmišljati bolj strateško in delovati učinkoviteje ter delati tisto, za kar morda nikoli ne bi mislil, da je sploh mogoče. Tudi vi lahko postanete marketinški genij, če to želite. Ste pripravljeni?

    Genialnost marketinga se nahaja v sposobnosti notranjega in zunanjega povezovanja tržišč in podjetja, kupcev in delničarjev, ustvarjalnosti in analitičnosti ter obljub in realnosti. Genialni marketinški strokovnjaki razpolagajo tako z inteligenco kot tudi z iznajdljivostjo, s pomočjo katerih izkoriščajo najboljše priložnosti in dosegajo odlične rezultate.

    Knjiga Marketinški genij je namenjena tistim marketinškim strokovnjakom, ki želijo doseči spremembe.
     
    V času, ko je veliko ljudi dvomilo v vzpon globalnih blagovnih znamk in v vpliv marketinga na naša življenja, je marketing imel le malo zagovornikov. Redki so razmišljali o tem, zakaj je dober marketing pomembnejši kot kdaj koli prej, kakšen je njegov prispevek k ekonomskemu bogastvu in zakaj marketing danes predstavlja najbolj razburljivo področje dela. Vsekakor so se tržišča spremenila. Posledično se spreminja tudi marketing in nadalje se morajo spremeniti tudi marketinški strokovnjaki, če želijo doseči visoko stopnjo učinkovitosti.
     
    Knjiga Marketinški genij nudi popolnoma nov pristop k marketingu. Na hitro spreminjajočih se in konkurenčnih tržiščih ni najbolj razvidno, kam je potrebno usmeriti kratkoročne in dolgoročne investicije ali kako ustvarjati in ohranjati nadpovprečno vrednost za kupce in delničarje. Podjetja zato potrebujejo marketing in marketinške strokovnjake kot še nikoli doslej. Knjiga Marketinški genij vam daje zamisli, spoznanja in navdih za razvoj inovativnejših rešitev za intenzivnejše privabljanje kupcev in izgradnjo blagovnih znamk, ki bodo resnično drugačne.
     
    Knjiga Marketinški genij je namenjena vsem, ki so del sodobnega poslovanja. Ta knjiga je namenjena vam, bodisi da ste specialist za komuniciranje, tržni raziskovalec, menedžer blagovnih znamk, produktni razvijalec, vodja marketinga ali generalni direktor. Knjiga vam bo prav tako koristila, če delate na področju strateškega načrtovanja, financ, prodaje ali na področju odnosov s kupci. Knjiga je primerna tako za velike organizacije kot za majhna podjetja in tudi agencije.

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 29,90 €
    Rok dobave: 2-3 dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Prevod knjižne uspešnice, izpod peresa marketinškega in poslovnega guruja Petra Fiska.

    Mednarodna prodajna uspešnica, prevedena že v 26 jezikov, sedaj tudi v slovenščini.

    Podjetja potrebujejo marketinške strokovnjake in marketing bolj, kot kdaj koli doslej, da se lahko soočijo z izzivi kompleksnosti tržišč in intenzivno konkurenco, da postanejo ustvarjalna in komercialna pogonska sila podjetja ter da osvojijo pravo usmerjenost kupcev, inovacij in dobičkonosno rast.

    Knjiga za tržnike, menedžerje, marketinške strokovnjake in direktorje.

    V knjigi boste našli vse, kar potrebujete za izvajanje genialnega marketinga; od orodij, konceptov in usmeritev, do skrivnosti sodobnega marketinga in navdihujočih primerov najuspešnejših svetovnih podjetij in posameznikov.

    Praktična, inovativna in navdihujoča knjiga, ki vas na 480-ih straneh nauči genialnega marketinga.

    Vsak marketinški strokovnjak lahko postane »genij«. Sposoben je združiti svojo inteligenco in domiselnost, razmišljati bolj strateško in delovati učinkoviteje ter delati tisto, za kar morda nikoli ne bi mislil, da je sploh mogoče. Tudi vi lahko postanete marketinški genij, če to želite. Ste pripravljeni?

    Genialnost marketinga se nahaja v sposobnosti notranjega in zunanjega povezovanja tržišč in podjetja, kupcev in delničarjev, ustvarjalnosti in analitičnosti ter obljub in realnosti. Genialni marketinški strokovnjaki razpolagajo tako z inteligenco kot tudi z iznajdljivostjo, s pomočjo katerih izkoriščajo najboljše priložnosti in dosegajo odlične rezultate.

    Knjiga Marketinški genij je namenjena tistim marketinškim strokovnjakom, ki želijo doseči spremembe.
     
    V času, ko je veliko ljudi dvomilo v vzpon globalnih blagovnih znamk in v vpliv marketinga na naša življenja, je marketing imel le malo zagovornikov. Redki so razmišljali o tem, zakaj je dober marketing pomembnejši kot kdaj koli prej, kakšen je njegov prispevek k ekonomskemu bogastvu in zakaj marketing danes predstavlja najbolj razburljivo področje dela. Vsekakor so se tržišča spremenila. Posledično se spreminja tudi marketing in nadalje se morajo spremeniti tudi marketinški strokovnjaki, če želijo doseči visoko stopnjo učinkovitosti.
     
    Knjiga Marketinški genij nudi popolnoma nov pristop k marketingu. Na hitro spreminjajočih se in konkurenčnih tržiščih ni najbolj razvidno, kam je potrebno usmeriti kratkoročne in dolgoročne investicije ali kako ustvarjati in ohranjati nadpovprečno vrednost za kupce in delničarje. Podjetja zato potrebujejo marketing in marketinške strokovnjake kot še nikoli doslej. Knjiga Marketinški genij vam daje zamisli, spoznanja in navdih za razvoj inovativnejših rešitev za intenzivnejše privabljanje kupcev in izgradnjo blagovnih znamk, ki bodo resnično drugačne.
     
    Knjiga Marketinški genij je namenjena vsem, ki so del sodobnega poslovanja. Ta knjiga je namenjena vam, bodisi da ste specialist za komuniciranje, tržni raziskovalec, menedžer blagovnih znamk, produktni razvijalec, vodja marketinga ali generalni direktor. Knjiga vam bo prav tako koristila, če delate na področju strateškega načrtovanja, financ, prodaje ali na področju odnosov s kupci. Knjiga je primerna tako za velike organizacije kot za majhna podjetja in tudi agencije.

    O avtorju

    -Peter Fisk-

    Peter Fisk je izkušen strateg in marketinški strokovnjak. Delal je z nekaterimi vodilnimi družbami na svetu, vključno s podjetji, kot so Coca-Cola, Microsoft in Vodafone. Po začetnih pustolovščinah v nuklearni fiziki, se je pridružil podjetju British Airways, ko je ta upravičeno veljal za »najbolj priljubljeno letalsko družbo na svetu«. Delal je na različnih področjih prodaje in marketinga, vključno z razvojem distribucijskih kanalov, relacijskim marketingom in upravljanjem blagovnih znamk. Bil je tudi član strateškega tima za opredeljevanje izzivov globalizacije in vstopanja nizko stroškovnih ponudnikov na tržišče. V podjetju PA Consulting Group je vodil svetovalni tim za globalni marketing. Pri razvoju poslovanja, ki je v večji meri usmerjeno h kupcem, je sodeloval z različnimi podjetji, vse od Silicijeve doline pa do Singapurja. Področje dela je segalo od inovacijske dejavnosti v podjetju American Express do strategij oblikovanja trga za Shell, preko ponovnega pozicioniranja blagovnih znamk za Courage in vse do razvoja funkcije vodenja v podjetju BT. Philipsu je pomagal, da je ta postal podjetje, katerega razvoj spodbujajo kupci. V podjetju Microsoft, pa je pomagal pri uvedbi marketinga, ki temelji na vrednosti. Kot generalni direktor inštituta Chartered Institute of Marketing, največje marketinške organizacije na svetu, se je Peter zavzemal za profesionalne standarde in ugled ter za spodbujanje vodij podjetij k temu, da sprejmejo kupce in blagovne znamke kot najpomembnejše vire dolgoročne delničarske vrednosti. Te aktivnosti so podprli tudi z lansiranjem izdelka za spletno učenje, imenovanega Knowledge Hub, novo revijo The Marketer in s posebnim programom za vodenje, imenovanim Shape the Agenda. Trenutno je sodirektor podjetja za strateške inovacije, imenovanega The Foundation, s katerim pomaga podjetjem pri razvoju poslovanja po načelu od zunaj navznoter. S pogledom na svet z vidika kupca, pomaga vodjem podjetij, da lahko stvari vidijo tudi v drugačni luči in da razvijejo znanja in strategije ter prepričanja in zmožnosti, ki jih potrebujejo, da bi lahko delali izjemne stvari. To je, na primer, privedlo do spreminjanja prodajne ponudbe v podjetju M&S in reinženiringa procesov, vezanih na kupce, v podjetju Volkswagen. Peter je po vsem svetu priznan kot strokovnjak in poznavalec marketinga. Kot motivacijski govorec predava o kupcih, blagovnih znamkah, strategiji in inovacijah. Izžareva pozornost in obzirnost ter je provokativen in zabaven.
     
    Peter Fisk je soavtor knjig FT Handbook of Management in The Complete CEO. Januarja 2006 ga je revija Business Strategy Review razglasila za enega izmed vodilnih novodobnih poslovnih mislecev. Svojo mladostno energijo in navdihnjenost združuje z izjemno praktično izkušenostjo. Peter je poročen in ima dve hčerkici. Odraščal je na podeželju Northumbrije, sedaj pa živi na obrobju Londona. Je predan tekač na dolge proge, navija za Newcastle United in nikoli se ne oddalji od svojega BlackBerryja ali iPoda.

    Ostale knjige tega avtorja

    Podrobnosti o izdelku

    • Jezik: slovenski
    • Leto izida: 2009
    • Število strani: 486
    • ISBN/EAN: 9789619183748
    • Vezava: Trda
    • Datum Izida: 08.07.2009
    • Založba: Mihalič In Partner, D.N.O.
    • Avtor: Peter Fisk
    • Povprečna ocena:
      ( 5 )

    Oglejte si več iz oddelkov:

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (3)
    (0)
    (0)
    (1)
    (1)
    ( 5 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji