Pathways to plurilingual education

Image for Pathways to plurilingual education from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Pathways to plurilingual education

    Mehka - 20. jul 2020
    ( 0 )
    ISBN/EAN:P_9789616984188
    Redna cena: 24,00 €

    Pathways to plurilingual education naslavlja aktualne dileme in vprašanja sodobnih učnih okolij, pri čemer so izpostavljene zlasti prednosti raznojezičnega posameznika in večjezične družbe.

    Odgovor na izzive, ki jih v sodobni družbi postavljajo nove oblike mobilnosti in migracije, je moč najti ravno v razvoju učinkovitega raznojezičnega in medkulturnega izobraževanja. Kot v uvodu poudarjajo urednice monografije, pa je pot do jezikovno in kulturno raznolikega učnega okolja kompleksna in razvejana, zlasti če upoštevamo številne dejavnike, ki vplivajo na razvoj tovrstnega okolja.

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 24,00 €
    Predviden rok dobave: 9 - 14 dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Pathways to plurilingual education naslavlja aktualne dileme in vprašanja sodobnih učnih okolij, pri čemer so izpostavljene zlasti prednosti raznojezičnega posameznika in večjezične družbe.

    Odgovor na izzive, ki jih v sodobni družbi postavljajo nove oblike mobilnosti in migracije, je moč najti ravno v razvoju učinkovitega raznojezičnega in medkulturnega izobraževanja. Kot v uvodu poudarjajo urednice monografije, pa je pot do jezikovno in kulturno raznolikega učnega okolja kompleksna in razvejana, zlasti če upoštevamo številne dejavnike, ki vplivajo na razvoj tovrstnega okolja.

    O avtorju

    -Silva Bratož-

    Ostale knjige tega avtorja

    Podrobnosti o izdelku

    • Jezik: slovenski
    • Leto izida: 2020
    • Število strani: 291
    • ISBN/EAN: 9789616984188
    • Mere izdelka vxš: 165 x 235 x 20
    • Vezava: Mehka
    • Datum Izida: 20.07.2020
    • Založba: Univerza Na Primorskem, Zrs
    • Avtor: Silva Bratož
    • Povprečna ocena:
      ( 0 )

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )

    Komentarji