MAGICA ITALIA 2, učbenik za italijanščino kot drugi jezik v 4. in 5. razredu na narodnostno mešanem območju, MKT

Image for MAGICA ITALIA 2, učbenik za italijanščino kot drugi jezik v 4. in 5. razredu na narodnostno mešanem območju, MKT from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    MAGICA ITALIA 2, učbenik za italijanščino za OŠ kot neobvezni izbirni predmet za 5.r. in kot drugi jezik v 4. in 5. razredu na narodnostno mešanem območju, MKT

    Mehka -
    ( 0 )
    ISBN/EAN:P_9788853614889
    Redna cena: 15,00 €
    9788853614889 - Eli S.R.L.

    • Simpatičen deček Nicol? nas v zgodnje učenje italijanščine popelje na prijeten in igriv način - preko igre, pesmi in ustvarjanja;

    • učbeniku je priložen CD z avtorskimi  pesmicami, ki gredo hitro v uho; otroci tako lahko poslušajo  tudi doma;

    • cilji niso zgolj jezikovni, ampak gre za celostno spoznavanje italijanske kulture - učbeniški kompleti sledijo sodobnim smernicam medpredmetnega povezovanja in osmišljenega učenja tujega jezika;

    • komplet dopolnjujejo velike in pregledne  slikovne kartice.


    Iz recenzije dr. Darje Mertelj:

    »V učnem kompletu MAGICA ITALIA 1 princip poučevanja in učenja temelji na nezavednemu usvajanju jezika (razumevanju, tekočnosti izražanja, prikritemu in/ali vodenemu posnemanju jezikovnih vzorcev v kratkih besedilih): gre za učinkovite tehnike komunikacijskega pristopa pri tej starostni stopnji. Metodološka zasnovanost učnih enot teži k razvijanju slušnega in bralnega razumevanja (predvsem stripov) ter k spoznavanju in urjenju besedišča. Besedila (predvsem dialogi v stripih in v pesmicah) znotraj posamičnih enot so vsebinsko raznolika, uvajajo ali zaključujejo temo učne enote tako, da se učenci ne soočajo s pretiranim razraščanjem količine besedišča (kar lahko pri učenju jezika učinkuje tudi zaviralno).
    Besedila spremlja raznoliko slikovno gradivo: v večini gre za ilustracije, precej je tudi fotografij otrok, sovrstnikov učencev. Kombinacija besedilnega in slikovnega je zanimiva in privlačna: ta pestrost naj bi spodbujala učenca k aktivnemu odnosu do učenja jezika. Učbenik nudi možnosti za različne oblike dela, poleg dela v dvojicah in/ali skupinah bi še posebej veljalo izpostaviti možnost dramatizacije stripov z razdelitvijo vlog med učence. Avtorji prepuščajo odločitev glede uporabe materinščine učitelju, ki naj bi jo uporabili po svoji presoji (npr. pri kratkih slovničnih pojasnilih, pri besedišču, ki ne more biti ilustrirano ipd.). Zdi se smiselno, da učitelj v kar največji meri izrabi dialoge in stripe, ki vsebujejo veliko uporabnih jezikovnih sredstev iz vsakdanje komunikacije v italijanščini.«
    doc. dr. Darja Mertelj, Filozofska fakulteta, Ljubljana

    Celotne recenzije in sklepe o potrditvi vseh treh stopenj učbenika Magica Italia, tako za drugi tuji jezik kot NIP, najdete na spletni strani www.centeroxford.com

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 15,00 €
    Na zalogi, dobava takoj.
    Dodaj v košarico

    Opis

    • Simpatičen deček Nicol? nas v zgodnje učenje italijanščine popelje na prijeten in igriv način - preko igre, pesmi in ustvarjanja;

    • učbeniku je priložen CD z avtorskimi  pesmicami, ki gredo hitro v uho; otroci tako lahko poslušajo  tudi doma;

    • cilji niso zgolj jezikovni, ampak gre za celostno spoznavanje italijanske kulture - učbeniški kompleti sledijo sodobnim smernicam medpredmetnega povezovanja in osmišljenega učenja tujega jezika;

    • komplet dopolnjujejo velike in pregledne  slikovne kartice.


    Iz recenzije dr. Darje Mertelj:

    »V učnem kompletu MAGICA ITALIA 1 princip poučevanja in učenja temelji na nezavednemu usvajanju jezika (razumevanju, tekočnosti izražanja, prikritemu in/ali vodenemu posnemanju jezikovnih vzorcev v kratkih besedilih): gre za učinkovite tehnike komunikacijskega pristopa pri tej starostni stopnji. Metodološka zasnovanost učnih enot teži k razvijanju slušnega in bralnega razumevanja (predvsem stripov) ter k spoznavanju in urjenju besedišča. Besedila (predvsem dialogi v stripih in v pesmicah) znotraj posamičnih enot so vsebinsko raznolika, uvajajo ali zaključujejo temo učne enote tako, da se učenci ne soočajo s pretiranim razraščanjem količine besedišča (kar lahko pri učenju jezika učinkuje tudi zaviralno).
    Besedila spremlja raznoliko slikovno gradivo: v večini gre za ilustracije, precej je tudi fotografij otrok, sovrstnikov učencev. Kombinacija besedilnega in slikovnega je zanimiva in privlačna: ta pestrost naj bi spodbujala učenca k aktivnemu odnosu do učenja jezika. Učbenik nudi možnosti za različne oblike dela, poleg dela v dvojicah in/ali skupinah bi še posebej veljalo izpostaviti možnost dramatizacije stripov z razdelitvijo vlog med učence. Avtorji prepuščajo odločitev glede uporabe materinščine učitelju, ki naj bi jo uporabili po svoji presoji (npr. pri kratkih slovničnih pojasnilih, pri besedišču, ki ne more biti ilustrirano ipd.). Zdi se smiselno, da učitelj v kar največji meri izrabi dialoge in stripe, ki vsebujejo veliko uporabnih jezikovnih sredstev iz vsakdanje komunikacije v italijanščini.«
    doc. dr. Darja Mertelj, Filozofska fakulteta, Ljubljana

    Celotne recenzije in sklepe o potrditvi vseh treh stopenj učbenika Magica Italia, tako za drugi tuji jezik kot NIP, najdete na spletni strani www.centeroxford.com

    O avtorju

    -Maria Angela Apicella-

    Ostale knjige tega avtorja

    Podrobnosti o izdelku

    • Jezik: italijanski
    • Leto izida: 2013
    • ISBN/EAN: 9788853614889
    • Mere izdelka vxš: 28,5 x 0,4
    • Vezava: Mehka
    • Založba: Eli S.R.L.
    • Avtor: Maria Angela Apicella
    • Povprečna ocena:
      ( 0 )

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji