Letne naročnine - Revije

Kako izdelam karierni načrt: 30 minut za vodenje

Image for Kako izdelam karierni načrt: 30 minut za vodenje from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Kako izdelam karierni načrt: 30 minut za vodenje

    Mehka - 02. sep 2019
    ( 0 )
    ISBN/EAN:P_9789619282090
    Redna cena: 12,99 €

    Žepni priročnik za pripravo in praktično uporabo kariernih načrtov celovito predstavlja koncept individualnega kariernega načrta in vse njegove vsebinske elemente, na podlagi katerih lahko samostojno pripravimo osebne karierne načrte zaposlenih. Predstavljena je vloga kariernih načrtov v organizacijah in namen njihove izdelave in uporabe ter temeljne prednosti, tako za zaposlene kot celotno organizacijo. V priročniku je izpostavljena vloga neposrednih vodij in zaposlenih pri pripravi kariernih načrtov. Poudarek je namenjen tudi izvedbi, poteku in vsebini osebnega kariernega razgovora med vodjo in sodelavcem ter v povezavi z izvedbo rednih letnih razgovorov. Orisane so temeljne oblike kariernih načrtov in razlike med razvojnimi, kompetenčnimi in kariernimi načrti. Prav tako je predstavljena uporaba individualnega kariernega načrta pri izobraževanju, načrtovanju del in nalog, ocenjevanju zaposlenih in napredovanju. Osvetljen je tudi način ureditve sistema kariernih načrtov v organizaciji, pomen spremljanja njihovega uresničevanja in spreminjanja.

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 12,99 €
    Rok dobave: 5-7 dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Izkoristite prednosti izdelave kariernih načrtov 
    Priprava in uporaba kariernih načrtov omogočata celostno in sistematično skrb za načrtovanje kariere posameznikov in njihove stabilne rasti v vse hitreje spremenljivih pogojih korporativnega razvoja in trga. Načrtna izgradnja in razvoj potencialov zaposlenih ter njihovih karier omogočata organizaciji dolgoročno zagotavljanje uspešnih in učinkovitih sodelavcev, zaposlenim pa sta omogočena pravilno usmerjen strokovni razvoj in napredovanje.

    Uporabite individualno voden razvoj zaposlenih
    Karierni načrti zagotavljajo oseben pristop k razvoju zaposlenih, ki omogoča izpostavitev vseh potencialov in povečanje prednosti vsakega posameznika ter hkrati zmanjšuje njegove pomanjkljivosti in slabosti.

    Individualni karierni načrti so orodje kariernega menedžmenta in predstavljajo nepogrešljiv element sodobnega vodenja zaposlenih v organizacijah. Karierni načrt optimalno usklajuje dejansko raven strokovnega in osebnega razvoja vsakega posameznika s trenutnimi in predvidenimi zahtevami, potrebami in cilji organizacije ter potenciali in tudi željami zaposlenega, kar omogoča pravilno in sistematično usmerjanje kariernega razvoja. Osebni karierni načrt zagotavlja uskladitev kariernih interesov zaposlenega in organizacije ter nudi ključne smernice za pravilen in individualno voden razvoj vsakega posameznika.

    Žepni priročnik za pripravo in praktično uporabo kariernih načrtov celovito predstavlja koncept individualnega kariernega načrta in vse njegove vsebinske elemente, na podlagi katerih lahko samostojno pripravimo osebne karierne načrte zaposlenih. Predstavljena je vloga kariernih načrtov v organizacijah in namen njihove izdelave in uporabe ter temeljne prednosti, tako za zaposlene kot celotno organizacijo. V priročniku je izpostavljena vloga neposrednih vodij in zaposlenih pri pripravi kariernih načrtov. Poudarek je namenjen tudi izvedbi, poteku in vsebini osebnega kariernega razgovora med vodjo in sodelavcem ter v povezavi z izvedbo rednih letnih razgovorov. Orisane so temeljne oblike kariernih načrtov in razlike med razvojnimi, kompetenčnimi in kariernimi načrti. Prav tako je predstavljena uporaba individualnega kariernega načrta pri izobraževanju, načrtovanju del in nalog, ocenjevanju zaposlenih in napredovanju. Osvetljen je tudi način ureditve sistema kariernih načrtov v organizaciji, pomen spremljanja njihovega uresničevanja in spreminjanja.

    Priročnik odlikujejo, tako kot celotno zbirko knjižic »30 minut za vodenje«, priročnost za takojšnjo uporabo v poslovni praksi, enostavnost in razumljivost. Gre namreč za odziv na potrebe vodij po vedno širših znanjih in veščinah vodenja zaposlenih, za pridobivanje katerih je na voljo vse manj časa. Hkrati gre tudi za odziv na dejstvo, da projekti uvajanja novih orodij s strani zunanjih izvajalcev največkrat preveč obremenijo organizacijo, tako časovno kot finančno. Zato se vodstva organizacij vse pogosteje odločajo za samostojno izvedbo tovrstnih projektov, za kar pa potrebujemo uporabna znanja in praktične nasvete.

    Knjiga je namenjena zlasti direktorjem, menedžerjem, podjetnikom, kadrovikom in vodjem na vseh nivojih in področjih vodenja v podjetjih in drugih organizacijah.

    O avtorju

    -Renata Mihalič-

    Mag. Renata Mihalič se je rodila 7. aprila 1976 v Kranju. Po maturi na Gimnaziji Škofja Loka, je leta 1995 vpisala študij kadrovskega managementa na Fakulteti za organizacijske vede Univerze v Mariboru, kjer je leta 1999 diplomirala z odliko. Na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani je nadaljevala s podiplomskih študijem komunikologije, kjer je leta 2006 magistrirala, in sicer na temo intelektualnega kapitala in razvoja managementa človeškega kapitala.

    Za magistrsko nalogo je prejela nagrado Kadrovski up, ki jo podeljuje Planet GV. Leta 2010 je vpisala doktorski študij prava na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. Prve delovne izkušnje je pridobivala že v gimnazijskih dneh in v času dodiplomskega študija, in sicer z delom v družinskem podjetju, po diplomi pa je delala na številnih razvojnih in raziskovalnih projektih. Leta 2000 se je zaposlila v podjetju Planika Kranj d.d., kjer je po zaključenem pripravništvu delala kot strokovna sodelavka za kadrovanje in izobraževanje. Svojo kariero je nadaljevala najprej kot pripadnica Slovenske vojske, nato pa v upravnem delu Ministrstva za obrambo, kjer je bila zaposlena kot svetovalka. Leta 2005 je ustanovila lastno podjetje Mihalič in Partner d.n.o., kjer je zaposlena kot direktorica družbe. Ukvarja se s poslovnim svetovanjem na področju intelektualnega kapitala, človeških virov, splošnega managementa in organizacije ter izobraževanja in razvoja kompetenc. Napisala je vrsto knjig, ki jim zaupa vedno več direktorjev, podjetnikov, predavateljev in drugih zadovoljnih uporabnikov. Napisala je tudi več strokovnih in znanstvenih člankov, ki jih je objavila tako doma kot v tujini, obenem pa se uveljavlja še kot prevajalka strokovnih knjig. O izsledkih svojega dela in raziskav predava tudi na različnih konferencah in posvetih.
     

    Ostale knjige tega avtorja

    Podrobnosti o izdelku

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji