KEMIJO RAZUMEM, KEMIJO ZNAM 3, 2. izdaja, delovni zvezek za kemijo v 3. letniku gimnazije

Image for KEMIJO RAZUMEM, KEMIJO ZNAM 3, 2. izdaja, delovni zvezek za kemijo v 3. letniku gimnazije from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    KEMIJO RAZUMEM, KEMIJO ZNAM 3, 2. izdaja, delovni zvezek za kemijo v 3. letniku gimnazije

    Broširana -
    ( 0 )
    ISBN/EAN:P_9789617024104
    Redna cena: 18,90 €
    9789617024104 - Jutro D.o.o.

    Zbirka nalog »Kemijo razumem, kemijo znam 3« podpira srednješolski učbenik »Kemija, Snov in spremembe 3«. Zasnovana je kot delovni zvezek – s prostorom za vpisovanje rešitev. Zaradi tega je zbirka nalog sicer obsežnejša, a hkrati dijaku omogoča boljši pregled osvojenega znanja in mu pomaga k sistematičnemu doseganju učnih ciljev.

    Zbirka nalog je urejena v dveh zvezkih. V vsakem zvezku je snov razdeljena na tri poglavja, ki se delijo na manjše enote. Na začetku enot, pa tudi pred nekaterimi nalogami, je napisan povzetek temeljnih znanj, ki so potrebna za uspešno reševanje nalog. Znotraj večine enot so naloge organizirane v manjše sklope. Pred vsakim sklopom nalog je izpisan Standard znanja oz. cilj, ki ga želimo doseči z reševanjem nalog.

    Druga, prenovljena in razširjena izdaja vsebuje več kot 1.000 raznovrstnih nalog. Mnoge naloge so urejene v preglednice oz. imajo več podvprašanj ali primerov, zato je število vseh zastavljenih vprašanj bistveno večje. Na ta način je omogočeno utrjevanje osvojenega znanja, obenem pa se tudi učinkovito izrablja dragoceni prostor. Na koncu vsakega zvezka so tudi rešitve vseh nalog. Nekatere naloge so že rešene, ob rešitvi pa je napisano tudi kratko pojasnilo, s katerim si dijaki lahko pomagajo pri razumevanju oz. reševanju naslednjih nalog.

    Naloge si načrtno sledijo od lažjih k težjim in so primerne za širok krog gimnazijcev in dijakov srednjih strokovnih šol. Z zvezdico so označene zahtevnejše naloge, pa tudi naloge, ki sicer niso težke, a so v skladu z učnim načrtom za gimnazijo uvrščene med t.i. »posebna znanja« ali pa presegajo raven »splošnega znanja« in so opredeljene kot »dodatna znanja«. »Kemijo razumem, kemijo znam 3« je zbirka nalog, ki nima namena zgolj preverjati znanja, temveč ga skuša predvsem graditi.

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 18,90 €
    Predviden rok dobave: 4-6 delovnih dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Zbirka nalog »Kemijo razumem, kemijo znam 3« podpira srednješolski učbenik »Kemija, Snov in spremembe 3«. Zasnovana je kot delovni zvezek – s prostorom za vpisovanje rešitev. Zaradi tega je zbirka nalog sicer obsežnejša, a hkrati dijaku omogoča boljši pregled osvojenega znanja in mu pomaga k sistematičnemu doseganju učnih ciljev.

    Zbirka nalog je urejena v dveh zvezkih. V vsakem zvezku je snov razdeljena na tri poglavja, ki se delijo na manjše enote. Na začetku enot, pa tudi pred nekaterimi nalogami, je napisan povzetek temeljnih znanj, ki so potrebna za uspešno reševanje nalog. Znotraj večine enot so naloge organizirane v manjše sklope. Pred vsakim sklopom nalog je izpisan Standard znanja oz. cilj, ki ga želimo doseči z reševanjem nalog.

    Druga, prenovljena in razširjena izdaja vsebuje več kot 1.000 raznovrstnih nalog. Mnoge naloge so urejene v preglednice oz. imajo več podvprašanj ali primerov, zato je število vseh zastavljenih vprašanj bistveno večje. Na ta način je omogočeno utrjevanje osvojenega znanja, obenem pa se tudi učinkovito izrablja dragoceni prostor. Na koncu vsakega zvezka so tudi rešitve vseh nalog. Nekatere naloge so že rešene, ob rešitvi pa je napisano tudi kratko pojasnilo, s katerim si dijaki lahko pomagajo pri razumevanju oz. reševanju naslednjih nalog.

    Naloge si načrtno sledijo od lažjih k težjim in so primerne za širok krog gimnazijcev in dijakov srednjih strokovnih šol. Z zvezdico so označene zahtevnejše naloge, pa tudi naloge, ki sicer niso težke, a so v skladu z učnim načrtom za gimnazijo uvrščene med t.i. »posebna znanja« ali pa presegajo raven »splošnega znanja« in so opredeljene kot »dodatna znanja«. »Kemijo razumem, kemijo znam 3« je zbirka nalog, ki nima namena zgolj preverjati znanja, temveč ga skuša predvsem graditi.

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )

    Komentarji