Igraš se s svojimi ustnicami

Image for Igraš se s svojimi ustnicami from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Igraš se s svojimi ustnicami

    Broširana - 05. mar 2012
    ( 0 )
    ISBN/EAN:P_9789616879118
    Redna cena: 12,00 €

    Iz spremne besede: Titanova nova zbirka je spisana kot na dah. Je zračna in tako tematsko kot motivno se zdi, kot da gre pravzaprav za eno samo pesem. Če v njegovih prejšnjih zbirkah duh, duša in duhovno prevzemajo osrednjo vlogo, prevzame zdaj primat telo; kakor da se vse težnje človeškega duha naenkrat usrediščijo v materiji, fizičnem, in najdejo svoje težišče v večni protiigralki, a hkrati tudi izgubljeni polovici: animi. Ta anima nikakor ni platonska, saj se pred nami utelesi kot še kako živa, kot še kako ženska. In njeno najmočnejše orodje je jezik, in pesnikovo najmočnejše orodje je jezik. Vsekakor je ta jezik pomensko najmanj dvoplasten, torej, jezik kot komunikacijsko orodje, spekter besed, ki pa so pravzaprav podaljšek jezika, ki počiva v ustih in ki lahko govori, ki lahko liže. Jezik v obeh pomenih je torej orodje ljubezni, s katerim upravlja eros, zato je ta jezik do skrajnosti erotičen, pomenljiv, igriv, nagajiv in iskriv. Ni naključje, da so bazične metafore zbirke jezik, slina, vagina, dojke, penis, ustnice, bradavičke, vrat in vsi ostali deli (ženskega in moškega) telesa, ki v različnih pesmih dobivajo tudi različne izraze. Niso zaman pesniške figure tiste, ki stvarem, do katerih bi utegnili čutiti predsodke in morda celo odpor, dajejo dodano vrednost, jih detabuizirajo in mistificirajo, da jih vzljubimo in da jih lahko ljubimo. Kadar ljubimo, ljubkujemo, ljubkujemo z jezikom in tudi z jezikom. Pesniški subjekt v pesmi še kako ljubkuje, saj ženske dele telesa večkrat imenuje s pomanjševalnicami, ljubkuje pa jih kdaj čisto realno, se spaja z njimi telesno. Konec koncev je telo tisto, s katerim komuniciramo.

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 12,00 €
    Predvideni rok dobave: 7-9 dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Iz spremne besede: Titanova nova zbirka je spisana kot na dah. Je zračna in tako tematsko kot motivno se zdi, kot da gre pravzaprav za eno samo pesem. Če v njegovih prejšnjih zbirkah duh, duša in duhovno prevzemajo osrednjo vlogo, prevzame zdaj primat telo; kakor da se vse težnje človeškega duha naenkrat usrediščijo v materiji, fizičnem, in najdejo svoje težišče v večni protiigralki, a hkrati tudi izgubljeni polovici: animi. Ta anima nikakor ni platonska, saj se pred nami utelesi kot še kako živa, kot še kako ženska. In njeno najmočnejše orodje je jezik, in pesnikovo najmočnejše orodje je jezik. Vsekakor je ta jezik pomensko najmanj dvoplasten, torej, jezik kot komunikacijsko orodje, spekter besed, ki pa so pravzaprav podaljšek jezika, ki počiva v ustih in ki lahko govori, ki lahko liže. Jezik v obeh pomenih je torej orodje ljubezni, s katerim upravlja eros, zato je ta jezik do skrajnosti erotičen, pomenljiv, igriv, nagajiv in iskriv. Ni naključje, da so bazične metafore zbirke jezik, slina, vagina, dojke, penis, ustnice, bradavičke, vrat in vsi ostali deli (ženskega in moškega) telesa, ki v različnih pesmih dobivajo tudi različne izraze. Niso zaman pesniške figure tiste, ki stvarem, do katerih bi utegnili čutiti predsodke in morda celo odpor, dajejo dodano vrednost, jih detabuizirajo in mistificirajo, da jih vzljubimo in da jih lahko ljubimo. Kadar ljubimo, ljubkujemo, ljubkujemo z jezikom in tudi z jezikom. Pesniški subjekt v pesmi še kako ljubkuje, saj ženske dele telesa večkrat imenuje s pomanjševalnicami, ljubkuje pa jih kdaj čisto realno, se spaja z njimi telesno. Konec koncev je telo tisto, s katerim komuniciramo.

    O avtorju

    -Štefan Titan-

    Ostale knjige tega avtorja

    Podrobnosti o izdelku

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji