Monografija izhaja iz predpostavke, da je humanizem pomembna skupna dediščina celotnega človeštva in da ga ne moremo enačiti zgolj s tisto obliko humanizma, ki se je razvila v idejni zgodovini Evrope. Avtorica opozarja na dejstvo, da diskurzi, v katerih ospredju je človek in njegova človečnost, sodijo v dediščine idejnih zgodovin vseh svetovnih kultur in civilizacij.
Pri vseh nakupih nad 59 € je poštnina brezplačna.
Strošek priprave paketa in dostave znaša 3,99 €.
Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v primeru nakupa takšnega izdelka poštnine za celoten paket ne boste plačali.
Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
s karticami (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners),
Plačilo po predračunu (pravne osebe)
Račun z odlogom plačila (za javna podjetja, knjižnice, šole)
Več o plačilih
Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.
Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.
Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.
Več o dostavi
Monografija izhaja iz predpostavke, da je humanizem pomembna skupna dediščina celotnega človeštva in da ga ne moremo enačiti zgolj s tisto obliko humanizma, ki se je razvila v idejni zgodovini Evrope. Avtorica opozarja na dejstvo, da diskurzi, v katerih ospredju je človek in njegova človečnost, sodijo v dediščine idejnih zgodovin vseh svetovnih kultur in civilizacij.
Kot sinologinja se pri tem osredotoči na raziskovanje kitajskih modelov humanizma in humanistične miselnosti, ki so še posebej v ospredju v konfucijanski filozofiji in njeni deontološki etiki. Pomembno pa je, da v knjigi obravnava tudi daoistični tip humanizma, ki je bil doslej popolnoma prezrt tako v slovenskih kot tudi v mednarodnih raziskavah. Pri tem izpostavi daoistično kritiko antropocentrizma in vzpostavi novo kategorijo tradicionalno kitajskega ekološkega humanizma.