Knjiga je del e-razstave Frankfurt po Frankfurtu na Emka.si. Izberite med več kot 4200 najboljšimi knjigami sveta.
Pri vseh nakupih nad 59 € je poštnina brezplačna.
Strošek priprave paketa in dostave znaša 3,95 €.
Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v primeru nakupa takšnega izdelka poštnine za celoten paket ne boste plačali.
Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
s karticami (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners),
Plačilo po predračunu (pravne osebe)
Račun z odlogom plačila (za javna podjetja, knjižnice, šole)
Več o plačilih
Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.
Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.
Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.
Več o dostavi
In this era of pervasive automation, Mark Andrejevic provides an original framework for tracing the logical trajectory of automated media and their social, political, and cultural consequences. This book explores the cascading logic of automation, which develops from the information collection process through to data processing and, finally, automated decision making. It argues that pervasive digital monitoring combines with algorithmic decision making and machine learning to create new forms of power and control that pose challenges to democratic forms of accountability and individual autonomy alike. Andrejevic provides an overview of the implications of these developments for the fate of human experience, describing the "bias of automation" through the logics of pre-emption, operationalism, and "framelessness."
Automated Media is a fascinating and groundbreaking new volume: a must-read for students and researchers of critical media studies interested in the intersections of media, technology, and the digital economy.
- 172 pages