Kierkegaard: Totalitarianism of Consumerism

Image for Kierkegaard: Totalitarianism of Consumerism from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Kierkegaard: Totalitarianism of Consumerism

    Mehka - 09. dec 2015
    ( 0 )
    ISBN/EAN:P_9789616894760
    Redna cena: 15,00 €

    »Masovno trženje, sestavljeno iz logike trga in nevromarketinga, se nam predstavlja z mogočimi možnostmi izbire, ki dolgoročno služijo poslu - ustvarjanju dobička. Toda obenem to poteka na račun udejanjanja naših življenj, na račun našega razcveta. Masovno trženje nas namreč prepričuje, da je izbira izdelka ali dogodka X naša osebna izbira, da prispeva k osebnemu uspehu in s tem izboljšuje naše življenje. Trg oponaša »Velikega Drugega« …« Abrahim H. Khan

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 15,00 €
    Predvideni rok dobave: 7-9 dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    »Masovno trženje, sestavljeno iz logike trga in nevromarketinga, se nam predstavlja z mogočimi možnostmi izbire, ki dolgoročno služijo poslu - ustvarjanju dobička. Toda obenem to poteka na račun udejanjanja naših življenj, na račun našega razcveta. Masovno trženje nas namreč prepričuje, da je izbira izdelka ali dogodka X naša osebna izbira, da prispeva k osebnemu uspehu in s tem izboljšuje naše življenje. Trg oponaša »Velikega Drugega« …« Abrahim H. Khan

    Podrobnosti o izdelku

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji