Inkluzija v sodobni šoli

Image for Inkluzija v sodobni šoli from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Inkluzija v sodobni šoli

    Mehka - 23. mar 2013
    ( 0 )
    ISBN/EAN:P_9789616862295
    Redna cena: 18,00 €

    Monografija Inkluzija v sodobni šoli odpira temeljno vprašanje sodobne družbe, t.j. vprašanje kulturnega in dejanskega prehoda od koncepta integracije k konceptu inkluzije. Iz prispevkov je razvidna želja po preseganju tradicionalnega razumevanja odnosa različnosti (oziroma drugačnosti) in »normalnosti«.

    Gre za intenco po miselnem preskoku iz diferenciacije ljudi na »normalne« in tiste, ki to ni, ter vzpostavitvi različnosti kot imanentne lastnosti sodobne humane družbe. Družbena različnost po- staja s konceptom inkluzije polje za iskanje sinergičnih učinkov in možnosti razvoja, na področju kulture, nacionalnosti, rase, vere itd. Koncept inkluzije pa se ne pojavlja zgolj na globalni družbeni razini, ampak po- staja imanenten del vzgojno-izobraževalnega procesa. Vzgojno-izobraževalni prostor se tako v teoriji kot v tudi v praksi odmika od integracije, ki zahteva od ljudi s posebni- mi potrebami prilagajanje »normalnosti«, in išče nove poti za uresničevanje inkluzije. Celo več, vzgojno-izobraževalni zavodi dandanes niso zgolj postavljeni pred temeljno dilemo inkluzije, in sicer na kakšen omogočiti vključitev ljudi s posebnimi potrebami v pedagoški proces in kako ponuditi individualne prilagoditve vsakemu posamezniku, ampak se vse pogosteje ukvarjajo z vprašanji, na kakšen način prisotnost ljudi s posebnimi potrebami »izkoristiti« kot priložnost za razvijanje multikulturnosti, tolerantnosti, strpnosti.

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 18,00 €
    Rok dobave: 5-7 dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Monografija Inkluzija v sodobni šoli odpira temeljno vprašanje sodobne družbe, t.j. vprašanje kulturnega in dejanskega prehoda od koncepta integracije k konceptu inkluzije. Iz prispevkov je razvidna želja po preseganju tradicionalnega razumevanja odnosa različnosti (oziroma drugačnosti) in »normalnosti«.

    Gre za intenco po miselnem preskoku iz diferenciacije ljudi na »normalne« in tiste, ki to ni, ter vzpostavitvi različnosti kot imanentne lastnosti sodobne humane družbe. Družbena različnost po- staja s konceptom inkluzije polje za iskanje sinergičnih učinkov in možnosti razvoja, na področju kulture, nacionalnosti, rase, vere itd. Koncept inkluzije pa se ne pojavlja zgolj na globalni družbeni razini, ampak po- staja imanenten del vzgojno-izobraževalnega procesa. Vzgojno-izobraževalni prostor se tako v teoriji kot v tudi v praksi odmika od integracije, ki zahteva od ljudi s posebni- mi potrebami prilagajanje »normalnosti«, in išče nove poti za uresničevanje inkluzije. Celo več, vzgojno-izobraževalni zavodi dandanes niso zgolj postavljeni pred temeljno dilemo inkluzije, in sicer na kakšen omogočiti vključitev ljudi s posebnimi potrebami v pedagoški proces in kako ponuditi individualne prilagoditve vsakemu posamezniku, ampak se vse pogosteje ukvarjajo z vprašanji, na kakšen način prisotnost ljudi s posebnimi potrebami »izkoristiti« kot priložnost za razvijanje multikulturnosti, tolerantnosti, strpnosti.

    Podrobnosti o izdelku

    Oglejte si več iz oddelkov:

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji