Vpišite vašo šolo

Dolgi rep

Image for Dolgi rep from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Dolgi rep

    Broširana - 16. nov 2009
    ( 0 )
    ISBN/EAN:P_9789612317300
    Redna cena: 24,94 €

    »Andersonovo razmišljanje še vedno pomembno vpliva na Googlovo strateško filozofijo.« - Eric Schmidt, izvršni direktor, Google

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 24,94 €
    Na zalogi, dobava takoj.
    Dodaj v košarico

    Opis

    Bralna znamenja so obvezno branje za vse, ki se s knjigami ukvarjajo ljubiteljsko ali strokovno. Zbirka knjig, ki jih morate prebrati, če hočete, da imajo vaše knjige smisel.

    Chris Anderson je v Dolgem repu (The Long Tail, 2006), knjigi, ki so jo ameriški mnenjski voditelji označili za najpomembnejšo po Prelomni točki, ob navajanju vrste primerov iz kulturne industrije ubesedil pojav, ki so ga opazili mnogi: da je v ponudbi vse več izdelkov, katerih vsak posamezni ima sicer vse manj odjemalcev, vendar je skupni seštevek teh odjemalcev zelo velik.

    Dolgi rep pokaže, kako prihodnost poslovanja in kulture ni v uspešnicah, temveč v tem, kar smo nekoč imeli za udarce v praznino
    – v neskončno dolgem repu krivulje povpraševanja, kjer najdemo nišne izdelke, zanimive za omejeno, vendar obstoječe število uporabnikov.Večinski delež prometa v sodobnem poslovanju vse bolj in bolj ustvarjajo izdelki, ki se prodajo le nekajkrat letno. Doba izdelkov ene velikosti za vse se končuje, na njihovo mesto pa prihaja nekaj novega, trg mnogih.

    Chris Anderson (1961) je glavni urednik revije Wired in nekdanji urednik za področje ameriškega gospodarstva pri reviji The Economist.
    Svojo poslovno pot je pričel pri dveh pomembnih znanstvenih revijah, Science in Nature. Na univerzi George Washington je diplomiral iz fizike, na Kalifornijski univerzi v Berkeleyju pa je študiral kvantno mehaniko in znanstveno novinarstvo. Julija 2009 je objavil naslednjo polemično knjigo, Free.

    »Andersonova knjiga je pametna in zabavna, še posebej, če uživate pri opazovanju iskric, ki nastanejo ob stiku trgovine in kulture.«
    - Miami Herald

    »To knjigo mora prebrati vsak, ki mu mediji nekaj pomenijo – pravzaprav vsak, ki ga zanima naša družba in njena prihodnost.«
    - Rob Glaser, izvršni direktor, RealNetworks

    »Andersonovo razmišljanje […] še vedno pomembno vpliva na Googlovo strateško filozofijo.«
    -Eric Schmidt, izvršni direktor, Google

    O avtorju

    -Chris Anderson-

    Ostale knjige tega avtorja

    Podrobnosti o izdelku

    Oglejte si več iz oddelkov:

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji