Brez frendov ni brendov

Image for Brez frendov ni brendov from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Brez frendov ni brendov

    Mehka - 16. nov 2015
    ( 1 )
    ISBN/EAN:P_9789619371077
    Redna cena: 19,00 €

    Zgodba o tem, kako s pravimi metodologijami osredotočeno soupravljati znamko.

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 19,00 €
    Predvideni rok dobave: 7-9 dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Eden najboljših specialistov za znamčenje v regiji Mitja Tuškej (Formitas, Direct Media) v sodelovanju z Marketing magazinom izdal knjigo Brez frendov ni brendov. Ultimativni priročnik o znamčenju, osebno zgodbo in knjigo, za katero sploh nismo vedeli, kako močno jo potrebujemo. Avtor o knjigi: »Moj cilj je, da z izdajo te knjige predstavim drugačen pogled na upravljanje znamk. Moj fokus v teh zapisih bo ves čas na tržnih znamkah. Na blagovnih znamkah, na storitvenih znamkah in na korporativnih znamkah. Ves čas bom pisal o znamkah, torej brendih. Čeprav beseda ni slovenskega izvora, jo sem in tja uporabim. Tudi oblika brending mi kdaj pa kdaj uide. Tako pogosto jo uporabljamo v pogovornem jeziku, da je po mojem mnenju še vedno bolj udomačena kot beseda znamčenje. Pomeni pa seveda enako. Zakaj brending? Prvič. Ne ukvarjam se s prodajno funkcijo v smislu organizacije prodaje, pristopa do prodajnih kanalov, dogovarjanj v celicah pri trgovcih in podobno. Vse te dejavnosti nedvomno sodijo v marketing. Uspešnost vsakega podjetja je povezana tudi z marketinškim znanjem s teh področij. Drugič. Moj vidik bo osredotočen predvsem na tržne znamke in njihovo pozicioniranje, nič pa na oblikovanje asortimana, cenovno politiko, distribucijo in druge 'P-je'. O teh elementih je napisanega ogromno. Prepričan sem, da je pri ukvarjanju z znamkami potrebno močneje osvetliti nekatera dejstva, o katerih še ni veliko zapisanega. Veliko vzpodbud je bilo, ki so me vodile k odločitvi, da svoja razmišljanja in odkritja tudi zapišem. Jeziček na tehtnici odločitve je gotovo premaknila moja hči. Moja hči je izjemna študentka. Najprej redni študij, potem vzporedni študij in na koncu še doktorat, ob tem praktično ves čas še delo v agenciji. Sem in tja najdeva tudi čas za klepet in pogovor o trženju, raziskovanju, znamkah, zaznavanju, korespondenčnih in faktorskih analizah in podobno. Opozorila me je na podobnost mojega razmišljanja s tem, kar so v strokovni literaturi opisovali avtorji, kot so Leslie de Chernatony, Jean-Noël Kapferer, David Aaker in John Balmer. Potem sem imel srečo, spoznal Leslieja, se z njim nekajkrat pogovarjal in ti klepeti so še dodatno precej pomagali pri odločitvi o zapisovanju izkušenj in znanja.«

    O avtorju

    -Mitja Tuškej-

    Ostale knjige tega avtorja

    Podrobnosti o izdelku

    • Jezik: slovenski
    • Leto izida: 2015
    • Število strani: 359
    • ISBN/EAN: 9789619371077
    • Mere izdelka vxš: 22,3 x 16,5
    • Vezava: Mehka
    • Datum Izida: 16.11.2015
    • Založba: Medijski Partner D.O.O.
    • Avtor: Mitja Tuškej
    • Povprečna ocena:
      ( 1 )

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (1)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 1 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji