• Domov
  • Pogosta vprašanja in odgovori - FAQ | Emka.si

Pogosta vprašanja in odgovori – FAQ


1.) Vprašanja o dostavi

Katera dostavna služba bo dostavila moj paket in kakšen je čas dostave?
Vaš paket bo dostavila dostavna služba Pošte Slovenije. Dobavni rok naročila je enak najdaljšemu dobavnemu roku posameznega izdelka v vašem naročilu. Naveden je v elektronskem sporočilu »Potrditev naročila«, ki ga prejmete po potrditvi naročila. Status vaših naročil lahko vedno spremljate s prijavo na Emka.si - »Prijavi se« - Prijava ali Registracija - in nato kliknite na »Moj račun«.

Kakšen je strošek poštnine?
Za vse nakupe nad 59 € je dostava brezplačna.
Stroški priprave blaga in dostave za redna naročila znašajo 3,95 €. Stroški so enotni ne glede na število naročenih izdelkov.

*Pri izbiri plačila ''Po povzetju'', Pošta Slovenije zaračuna provizijo za nakazilo, pri plačilu s kreditno kartico ali po predračunu (le pravne osebe) pa te provizije ni. Če se želite izogniti tej proviziji, svetujemo izbiro plačila s kreditno kartico.

Provizija pri UPN položnicah je naslednja:
a) Vplačilo obrazca UPN z OCR vrstico in izjavo: 1,15 €
b) Vplačilo obrazca UPN, BN 02 in PP 02:
• do 98,00 €: 1,15 €
• nad 98,00 €do 501,00 €: 1,17 % od vrednosti
• nad 501,00 €: 5,36 € + 0,30% od vrednosti

Ali je možen osebni prevzem naročila?
Osebni prevzem trenutno ni možen.

Kakšni so pogoji dostave v tujino?
V tujino dostavlja Pošta Slovenije. Stroški dostave v tujino so 9 € za naročilo in 4 € za vsak posamezni izvod izdelka.

Npr. Če ste izbrali 4 knjige, bo strošek:
- naročilo: 9 €
- izdelki: 4 x 4 € = 16 €
Skupaj: 25 €

Prednaročila
V primeru prednaročil vam knjige dostavimo takoj po izdaji oz. po prejemu zaloge v skladišče. Datum izdaje je vedno naveden pri posamezni knjigi. Datum izdaje je odvisen od izdajatelja.

2.) Menjave in vračila

Eden od izdelkov, ki sem ga naročil/a je poškodovan oz. manjka. Kaj naj naredim?
Če prejmete poškodovan izdelek ali nepopoln paket, nas o tem obvestite na info@emka.si. Poškodovan izdelek nam v roku 15 dni vrnite na spodaj naveden naslov in naredili bomo zamenjavo, ali pa na vašo željo na vaš TRR vrnili kupnino. Stroške poštnine krijemo mi. V pošiljko priložite kratko obrazložitev ter kopijo računa.

Paket prosim vrnite na naslov (obvezno pripišite: PPN):
Mladinska knjiga Trgovina d.o.o.
Brnčičeva ulica 45
1231 Ljubljana Črnuče
za: EMKA.SI 

Z izdelkom nisem zadovoljen. Kakšen je postopek vračila?
Če z izdelkom niste zadovoljni nam ga v roku 15 dni vrnite na spodaj na veden naslov. V pošiljko priložite kratko obrazložitev, številko vašega TRR-ja ter kopijo računa. Kupec v primeru vračila blaga sam nosi stroške vračila blaga.

Paket prosim vrnite na naslov:
Mladinska knjiga Trgovina d.o.o.
Brnčičeva ulica 45
1231 Ljubljana Črnuče
za: EMKA.SI

Pri nakupu avdio, video posnetkov ali računalniškega programa nimate pravice do odstopa od pogodbe, če ste odprli varnostni pečat.

V kolikšnem času bo izvedeno vračilo kupnine?
Kupnino na za zavrnjeno blago boste na vaš transakcijski račun prejeli roku 14 dni od vrnitve paketa.

3.) Vprašanja o naročanju

Ali lahko po oddaji naročila to naročilo tudi prekličem ali spremenim?
Naročilo lahko prekličete, dokler ni v statusu obdelave - to je cca 30 minut po oddanem naročilu. Na www.emka.si desno zgoraj izberite »Prijavi se« (Prijava ali Registracija) in nato kliknite na »Moj račun«. Iz prikazanega seznama naročil izberite zadnje naročilo. S klikom na »Preklicujem naročilo« naročilo prekličite ali spreminjate. Če ste čas za avtomatski preklic zamudili, nam pišite na info@emka.si in stornacijo oz. spremembo vašega naročila bomo izvedli mi, v kolikor ta ni že v dostavi Pošti.

Ali lahko združim dve naročili, ki sem jih že oddal/a?
Žal združevanje dveh naročil ni možno. Nam pa lahko pišete na info@emka.si in skušali bomo najti za vas najbolj ustrezno rešitev.

Kje lahko preverim stanje mojega naročila?
Status svojih naročil lahko vedno spremljate s prijavo na emka.si (»Prijavi se« - Prijava ali Registracija - in nato kliknite na »Moj račun«).

Ali je možna delna odprema naročila, če ima eden od naročenih izdelkov daljši rok dostave?
V primeru želje po delni odpremi naročila nam pišite na info@emka.si. 

Ali lahko pri spletnem naročilu izkoristim darilni bon?
Darilnih bonov pri spletnem naročanju žal ni možno koristiti.

4.) Način plačila

Kateri načini plačila so na voljo?
Možnosti plačil lahko izbirate glede na tip registracije, ki ste jo izvedli. Lahko ste registrirani kot fizična oseba, pravna oseba ali pravna oseba - javni zavod. Podrobnosti lahko preberete spodaj. Spletna trgovina Emka.si vam nudi naslednje možnosti plačil:
• Gotovina ob prevzemu
• Plačilne kartice
• Plačilo po predračunu (pravne osebe)
• Račun z odlogom plačila (pravna oseba - javni zavod)

Gotovina ob prevzemu
Plačilo boste izvedli ob prevzemu paketa dostavne službe Pošta Slovenije.

Pri izbiri plačila po povzetju Pošta Slovenije zaračuna provizijo za nakazilo:
Provizija pri UPN položnicah je naslednja:
a) Vplačilo obrazca UPN z OCR vrstico in izjavo: 1,15 €
b) Vplačilo obrazca UPN, BN 02 in PP 02:
• do 98,00 €: 1,15 €
• nad 98,00 €do 501,00 €: 1,17 % od vrednosti
• nad 501,00 €: 5,36 € + 0,30% od vrednosti

Plačilo s kreditnimi karticami
Sprejemamo plačilne kartice MasterCard, Visa, Visa-Electron, Diners, Activa Maestro in Activa. V koraku izbire plačilnega sredstva iz menija plačilnih kartic izberite vrsto plačilne kartice. Po oddaji naročila na Emka.si boste preusmerjeni v varno okolje za plačevanje s plačilnimi karticami.

Plačilo po predračunu
Pravne osebe imate na voljo plačilo po predračunu ali s kreditno kartico. Pri plačilu po predračunu boste po oddaji naročila na e-mail prejeli predračun. Naročilo bomo dali v obdelavo takoj po prejemu plačila na naš TRR.

Račun z odlogom plačila
Ta način plačila je namenjen vsem knjižnicam, šolam, fakultetam in vsem ostalim javnim zavodom. Izbrali ga boste lahko le, če ste registrirani kot pravna oseba - javni zavod. Tak tip uporabnika boste dobili samodejno ob registraciji glede na vašo davčno številko, ki jo boste vnesli v prvem koraku registracije pravne osebe.

Kateri načini plačila so na voljo za pravne osebe?
Pravne osebe imate na voljo plačilo po predračunu ali s kreditno kartico. Pri plačilu po predračunu boste po oddaji naročila na e-mail prejeli predračun. Naročilo bomo dali v obdelavo takoj po prejemu plačila na naš TRR.

Načini plačila za kupce iz tujine.
Kupci iz tujine lahko plačate s plačilnimi karticami Visa, Visa-Electron, MasterCard, Activa Maestro in Activa. Zaradi določenih posebnosti tujih naslovov vas prosimo, da v primeru daljših naslovov le-te izpolnite v posebno okno, namenjeno komentarju. S tem se bomo izognili morebitnim zapletom in vam dostavili paket na pravi naslov bivališča.

Podatki za nakazila iz tujine:
Naziv in naslov banke: Nova Ljubljanska banka d.d., Trg republike 2, SI-1520 Ljubljana
Imetnik računa: Mladinska knjiga Trgovina d.o.o., Slovenska 29, SI-1000 Ljubljana
IBAN (International Bank Account Number): SI56 0292 3001 2657 088
Koda SWIFT oz. BIC: LJBASI2X