95 tez za izhod iz slepe ulice vzgoje in izobraževanja

Image for 95 tez za izhod iz slepe ulice vzgoje in izobraževanja from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    95 tez za izhod iz slepe ulice vzgoje in izobraževanja

    Trda - 24. okt 2019
    ( 0 )
    ISBN/EAN:P_9789612740825
    Redna cena: 15,00 €

    Dve leti zatem, ko je pribil 95 tez na vrata svetišča kapitalizma za osvoboditev od zajedavskega hrematizma, pater Karel Gržan prihaja z novim razmislekom. Duhovnik, magister teologije in doktor znanosti s področja literarnih ved, predvsem pa vedno znova iskan predavatelj o medčloveških odnosih in odpuščanju se v letu, ko nastaja nova Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju in se podpisujejo peticije o šoli po meri otroka, poglablja v področje, ki se tiče same srčike naše prihodnosti.

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 15,00 €
    Rok dobave: 2-3 dni
    Dodaj v košarico

    Opis

    Dve leti zatem, ko je pribil 95 tez na vrata svetišča kapitalizma za osvoboditev od zajedavskega hrematizma, pater Karel Gržan prihaja z novim razmislekom. Duhovnik, magister teologije in doktor znanosti s področja literarnih ved, predvsem pa vedno znova iskan predavatelj o medčloveških odnosih in odpuščanju se v letu, ko nastaja nova Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju in se podpisujejo peticije o šoli po meri otroka, poglablja v področje, ki se tiče same srčike naše prihodnosti.

    Ob 500-letnici preobrazbe Leonarda da Vincija in 40-letnici vzpona Slovencev na najvišjo goro sveta p. Gržan zapiše 95 tez za izhod iz slepe ulice vzgoje in izobraževanja. Teze, ki pa, kot z njemu lastno skromnostjo pripiše Gržan »nikakor niso resnice, pač pa (za)misli, odprte k preraščanju njih samih; so le za-misel – snov za misel/mišljenje; so izhod(išče) za uvide, ki imajo sami v sebi moč za udejanjanje takšnih izobraževalnih pristopov, ki ne spregledujejo posameznika v njegovi (p)osebnosti – v njegovi neponovljivi izvirnosti.«

    Za preseganje tega, kar v procesu izobraževanja onemogoča vsem otrokom dostopno in dostojno izobraževanje in v njem razvoj posameznika v izvirnosti njegove osebnosti za poslanstvo, v katerem smo odprti za medsebojno dopolnjevanje in sodelovanje.

    Človek je vreden kot (p)oseben, izviren, neponovljiv posameznik v »koktajlu« svojih osebnih talentov, v katerih mora biti prepoznan in spodbujen k njihovemu razvoju in uresničevanju v dopolnjujočem sodelovanju z drugimi – torej tudi drugačnimi.

    Iz vsebine:
    • Izhod iz slepe ulice labirinta
    • IQ ni osamljena inteligentnost
    • Pomoč pri prepoznavanju in sprejemanju lastne osebnosti v sožitju z bivajočimi
    • Pestrost inteligenc
    • Človek kot misleče bitje – razumska inteligenca
    • Človek kot sodelujoče bitje – inteligenca dopolnjevanja
    • Človek kot družbeno bitje – družbena inteligenca
    • Človek kot čustveno bitje – čustvena inteligenca in v njej doživljajsko prenašanje sporočil
    • Človek kot duhovno bitje – duhovna inteligenca
    • Človek, bitje zaznavnosti – intuitivna inteligenca
    • Človek, bitje domišljijskih miselnih horizontov – domišljijsko-ustvarjalna inteligenca
    • Človek, telesno (spretnostno) bitje – telesno-gibalna inteligenca
    • Estetska inteligenca
    • Inteligenca v ironizaciji, ki razsvetljuje, in smehu, ki osvobaja
    • Ljudem je danih mnogo nadarjenosti in vseživljenjsko učenje je priložnost za nenehen razvoj, da fant (do)zori skozi dobo bojevnika v modreca in dekle skozi žensko v babo

    O avtorju

    -Karel Gržan-

    Ostale knjige tega avtorja

    Podrobnosti o izdelku

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )
    Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:

    Komentarji