• Simpatičen deček Nicol? nas v zgodnje učenje italijanščine popelje na prijeten in igriv način - preko igre, pesmi in ustvarjanja;
• učbeniku je priložen CD z avtorskimi pesmicami, ki gredo hitro v uho; otroci tako lahko poslušajo tudi doma;
• cilji niso zgolj jezikovni, ampak gre za celostno spoznavanje italijanske kulture - učbeniški kompleti sledijo sodobnim smernicam medpredmetnega povezovanja in osmišljenega učenja tujega jezika;
• komplet dopolnjujejo velike in pregledne slikovne kartice.
Iz recenzije dr. Darje Mertelj:
»V učnem kompletu MAGICA ITALIA 1 princip poučevanja in učenja temelji na nezavednemu usvajanju jezika (razumevanju, tekočnosti izražanja, prikritemu in/ali vodenemu posnemanju jezikovnih vzorcev v kratkih besedilih): gre za učinkovite tehnike komunikacijskega pristopa pri tej starostni stopnji. Metodološka zasnovanost učnih enot teži k razvijanju slušnega in bralnega razumevanja (predvsem stripov) ter k spoznavanju in urjenju besedišča. Besedila (predvsem dialogi v stripih in v pesmicah) znotraj posamičnih enot so vsebinsko raznolika, uvajajo ali zaključujejo temo učne enote tako, da se učenci ne soočajo s pretiranim razraščanjem količine besedišča (kar lahko pri učenju jezika učinkuje tudi zaviralno).
Besedila spremlja raznoliko slikovno gradivo: v večini gre za ilustracije, precej je tudi fotografij otrok, sovrstnikov učencev. Kombinacija besedilnega in slikovnega je zanimiva in privlačna: ta pestrost naj bi spodbujala učenca k aktivnemu odnosu do učenja jezika. Učbenik nudi možnosti za različne oblike dela, poleg dela v dvojicah in/ali skupinah bi še posebej veljalo izpostaviti možnost dramatizacije stripov z razdelitvijo vlog med učence. Avtorji prepuščajo odločitev glede uporabe materinščine učitelju, ki naj bi jo uporabili po svoji presoji (npr. pri kratkih slovničnih pojasnilih, pri besedišču, ki ne more biti ilustrirano ipd.). Zdi se smiselno, da učitelj v kar največji meri izrabi dialoge in stripe, ki vsebujejo veliko uporabnih jezikovnih sredstev iz vsakdanje komunikacije v italijanščini.«
doc. dr. Darja Mertelj, Filozofska fakulteta, Ljubljana
Celotne recenzije in sklepe o potrditvi vseh treh stopenj učbenika Magica Italia, tako za drugi tuji jezik kot NIP, najdete na spletni strani www.centeroxford.com
Pri vseh nakupih nad 59 € je poštnina brezplačna.
Strošek priprave paketa in dostave znaša 3,99 €.
Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v primeru nakupa takšnega izdelka poštnine za celoten paket ne boste plačali.
Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
s karticami (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners),
Plačilo po predračunu (pravne osebe)
Račun z odlogom plačila (za javna podjetja, knjižnice, šole)
Več o plačilih
Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.
Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.
Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.
Več o dostavi
• Simpatičen deček Nicol? nas v zgodnje učenje italijanščine popelje na prijeten in igriv način - preko igre, pesmi in ustvarjanja;
• učbeniku je priložen CD z avtorskimi pesmicami, ki gredo hitro v uho; otroci tako lahko poslušajo tudi doma;
• cilji niso zgolj jezikovni, ampak gre za celostno spoznavanje italijanske kulture - učbeniški kompleti sledijo sodobnim smernicam medpredmetnega povezovanja in osmišljenega učenja tujega jezika;
• komplet dopolnjujejo velike in pregledne slikovne kartice.
Iz recenzije dr. Darje Mertelj:
»V učnem kompletu MAGICA ITALIA 1 princip poučevanja in učenja temelji na nezavednemu usvajanju jezika (razumevanju, tekočnosti izražanja, prikritemu in/ali vodenemu posnemanju jezikovnih vzorcev v kratkih besedilih): gre za učinkovite tehnike komunikacijskega pristopa pri tej starostni stopnji. Metodološka zasnovanost učnih enot teži k razvijanju slušnega in bralnega razumevanja (predvsem stripov) ter k spoznavanju in urjenju besedišča. Besedila (predvsem dialogi v stripih in v pesmicah) znotraj posamičnih enot so vsebinsko raznolika, uvajajo ali zaključujejo temo učne enote tako, da se učenci ne soočajo s pretiranim razraščanjem količine besedišča (kar lahko pri učenju jezika učinkuje tudi zaviralno).
Besedila spremlja raznoliko slikovno gradivo: v večini gre za ilustracije, precej je tudi fotografij otrok, sovrstnikov učencev. Kombinacija besedilnega in slikovnega je zanimiva in privlačna: ta pestrost naj bi spodbujala učenca k aktivnemu odnosu do učenja jezika. Učbenik nudi možnosti za različne oblike dela, poleg dela v dvojicah in/ali skupinah bi še posebej veljalo izpostaviti možnost dramatizacije stripov z razdelitvijo vlog med učence. Avtorji prepuščajo odločitev glede uporabe materinščine učitelju, ki naj bi jo uporabili po svoji presoji (npr. pri kratkih slovničnih pojasnilih, pri besedišču, ki ne more biti ilustrirano ipd.). Zdi se smiselno, da učitelj v kar največji meri izrabi dialoge in stripe, ki vsebujejo veliko uporabnih jezikovnih sredstev iz vsakdanje komunikacije v italijanščini.«
doc. dr. Darja Mertelj, Filozofska fakulteta, Ljubljana
Celotne recenzije in sklepe o potrditvi vseh treh stopenj učbenika Magica Italia, tako za drugi tuji jezik kot NIP, najdete na spletni strani www.centeroxford.com