Kako uspešno delegiram

Image for Kako uspešno delegiram from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Kako uspešno delegiram

    Broširana - 25. avg 2010
    ( 1 )
    ISBN/EAN:P_9789619282038
    Redna cena: 12,99 €


     »Dober vodja ni tisti, ki vse opravi sam, temveč tisti,  ki dobro delegira.«

    Izkoristite prednosti uspešnega delegiranja.
    Delegiranje omogoča enostavno načrtovanje in spremljanje del in nalog, optimalnejšo izrabo virov, učinkovitejše izvajanje del, enakomernejšo obremenjenost zaposlenih, nove možnosti za učenje in razvoj, boljše medsebojno sodelovanje, višjo kakovost izdelkov in storitev ter poglabljanje zaupanja med vodjo in zaposlenimi.
     
     Naučite se pravilnega izvajanja delegiranja
    Delegiranje je lahko uspešno le, če ga izvajamo na pravilen način. Zato je potrebno upoštevati ključne postopke v procesih analiziranja, načrtovanja, organiziranja, vodenja, izvajanja, nadzorovanja in stalnega izboljševanja delegiranja.
     
     Spoznajte možnosti in priložnosti delegiranja.
     Zaposlenim ne delegiramo le del, nalog in projektov, temveč tudi kompetence, kot so pristojnosti, odgovornosti in pooblastila.

     Delegiranje sodi v eno izmed dokaj zahtevnih nalog, ki jo mora izvajati vsak vodja. Osnovni namen delegiranja je v zagotovitvi, da bosta delo ali naloga sploh lahko opravljena, da bomo delovne zadolžitve pravično in enakomerno razporedili med sodelavce in da bodo dela in naloge dodeljeni tistim, ki jih bodo najbolje opravili. Vzporedni namen delegiranja je tudi v tem, da delegiranci ob izvajanju dodeljenih del in nalog razvijajo svoj potencial, se izpopolnjujejo in strokovno ter osebno napredujejo. Vodje morajo delegirati tudi zato, da jim ostane dovolj časa za svojo osnovno poslanstvo, torej za vodenje ljudi. Cilj delegiranja pa ni zgolj pravilno delegirana naloga, projekt, delo ali pristojnost, temveč njihova čim bolj uspešna in učinkovita izvedba s strani delegiranca.
     
    V priročniku bomo najprej spoznali, kaj delegiranje sploh je, zakaj ga je potrebno izvajati in katere koristi prinaša vodjem, sodelavcem in organizaciji kot celoti. Ugotovili bomo, kdo so ključni izvajalci in nosilci posameznih faz delegiranja. Naučili se bomo pravilno izvajati posamezne postopke v okviru analiziranja, načrtovanja, organiziranja, vodenja, izvajanja, nadzorovanja in stalnega izboljševanja delegiranja. Priročnik nam razkriva, kako najbolje izberemo predmet delegiranja in najustreznejše sodelavce kot delegirance. Spoznali bomo, kako delegiramo dela in naloge, pa tudi pristojnosti, odgovornosti in pooblastila. Poseben poudarek je namenjen usposabljanju pri delegiranju, in sicer tako vodij kot tudi sodelavcev. V zadnjih poglavjih priročnika pa se bomo seznanili z najpogostejšimi težavami pri delegiranju in kako jih odpravimo. Prav tako se bomo naučili še pravilnega izvajanja nadzora in nudenja podpore pri delegiranju, nagrajevanja delegirancev in načina izboljševanja samega procesa delegiranja v organizaciji.
     
    Priročnik odlikuje, tako kot celotno zbirko knjižic '30 minut za vodenje', enostavnost za uporabo, razumljivost in praktičnost. Gre namreč za odziv na potrebe vodij po vedno širših znanjih in veščinah, za pridobivanje katerih pa imamo na voljo vedno manj časa. Obenem pa gre tudi za odziv na dejstvo, da projekti uvajanja novih orodij s strani zunanjih izvajalcev največkrat preveč obremenijo organizacijo, tako časovno kot finančno. Zato se organizacije vedno pogosteje odločajo za samostojno izvedbo tovrstnih projektov, za kar pa seveda potrebujemo znanja in nasvete.
     
    Knjiga je namenjena direktorjem, menedžerjem, vodjem, kadrovikom in drugim uporabnikom.     
          
         
          
      



     
     

    SkrijPoglej več
    Deli:
    - 1 + 12,99 €
    Predviden rok dobave: 9 - 14 dni
    Dodaj v košarico

    Opis


     »Dober vodja ni tisti, ki vse opravi sam, temveč tisti,  ki dobro delegira.«

    Izkoristite prednosti uspešnega delegiranja.
    Delegiranje omogoča enostavno načrtovanje in spremljanje del in nalog, optimalnejšo izrabo virov, učinkovitejše izvajanje del, enakomernejšo obremenjenost zaposlenih, nove možnosti za učenje in razvoj, boljše medsebojno sodelovanje, višjo kakovost izdelkov in storitev ter poglabljanje zaupanja med vodjo in zaposlenimi.
     
     Naučite se pravilnega izvajanja delegiranja
    Delegiranje je lahko uspešno le, če ga izvajamo na pravilen način. Zato je potrebno upoštevati ključne postopke v procesih analiziranja, načrtovanja, organiziranja, vodenja, izvajanja, nadzorovanja in stalnega izboljševanja delegiranja.
     
     Spoznajte možnosti in priložnosti delegiranja.
     Zaposlenim ne delegiramo le del, nalog in projektov, temveč tudi kompetence, kot so pristojnosti, odgovornosti in pooblastila.

     Delegiranje sodi v eno izmed dokaj zahtevnih nalog, ki jo mora izvajati vsak vodja. Osnovni namen delegiranja je v zagotovitvi, da bosta delo ali naloga sploh lahko opravljena, da bomo delovne zadolžitve pravično in enakomerno razporedili med sodelavce in da bodo dela in naloge dodeljeni tistim, ki jih bodo najbolje opravili. Vzporedni namen delegiranja je tudi v tem, da delegiranci ob izvajanju dodeljenih del in nalog razvijajo svoj potencial, se izpopolnjujejo in strokovno ter osebno napredujejo. Vodje morajo delegirati tudi zato, da jim ostane dovolj časa za svojo osnovno poslanstvo, torej za vodenje ljudi. Cilj delegiranja pa ni zgolj pravilno delegirana naloga, projekt, delo ali pristojnost, temveč njihova čim bolj uspešna in učinkovita izvedba s strani delegiranca.
     
    V priročniku bomo najprej spoznali, kaj delegiranje sploh je, zakaj ga je potrebno izvajati in katere koristi prinaša vodjem, sodelavcem in organizaciji kot celoti. Ugotovili bomo, kdo so ključni izvajalci in nosilci posameznih faz delegiranja. Naučili se bomo pravilno izvajati posamezne postopke v okviru analiziranja, načrtovanja, organiziranja, vodenja, izvajanja, nadzorovanja in stalnega izboljševanja delegiranja. Priročnik nam razkriva, kako najbolje izberemo predmet delegiranja in najustreznejše sodelavce kot delegirance. Spoznali bomo, kako delegiramo dela in naloge, pa tudi pristojnosti, odgovornosti in pooblastila. Poseben poudarek je namenjen usposabljanju pri delegiranju, in sicer tako vodij kot tudi sodelavcev. V zadnjih poglavjih priročnika pa se bomo seznanili z najpogostejšimi težavami pri delegiranju in kako jih odpravimo. Prav tako se bomo naučili še pravilnega izvajanja nadzora in nudenja podpore pri delegiranju, nagrajevanja delegirancev in načina izboljševanja samega procesa delegiranja v organizaciji.
     
    Priročnik odlikuje, tako kot celotno zbirko knjižic '30 minut za vodenje', enostavnost za uporabo, razumljivost in praktičnost. Gre namreč za odziv na potrebe vodij po vedno širših znanjih in veščinah, za pridobivanje katerih pa imamo na voljo vedno manj časa. Obenem pa gre tudi za odziv na dejstvo, da projekti uvajanja novih orodij s strani zunanjih izvajalcev največkrat preveč obremenijo organizacijo, tako časovno kot finančno. Zato se organizacije vedno pogosteje odločajo za samostojno izvedbo tovrstnih projektov, za kar pa seveda potrebujemo znanja in nasvete.
     
    Knjiga je namenjena direktorjem, menedžerjem, vodjem, kadrovikom in drugim uporabnikom.     
          
         
          
      



     
     

    O avtorju

    -Renata Mihalič-

    Mag. Renata Mihalič se je rodila 7. aprila 1976 v Kranju. Po maturi na Gimnaziji Škofja Loka, je leta 1995 vpisala študij kadrovskega managementa na Fakulteti za organizacijske vede Univerze v Mariboru, kjer je leta 1999 diplomirala z odliko. Na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani je nadaljevala s podiplomskih študijem komunikologije, kjer je leta 2006 magistrirala, in sicer na temo intelektualnega kapitala in razvoja managementa človeškega kapitala.

    Za magistrsko nalogo je prejela nagrado Kadrovski up, ki jo podeljuje Planet GV. Leta 2010 je vpisala doktorski študij prava na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. Prve delovne izkušnje je pridobivala že v gimnazijskih dneh in v času dodiplomskega študija, in sicer z delom v družinskem podjetju, po diplomi pa je delala na številnih razvojnih in raziskovalnih projektih. Leta 2000 se je zaposlila v podjetju Planika Kranj d.d., kjer je po zaključenem pripravništvu delala kot strokovna sodelavka za kadrovanje in izobraževanje. Svojo kariero je nadaljevala najprej kot pripadnica Slovenske vojske, nato pa v upravnem delu Ministrstva za obrambo, kjer je bila zaposlena kot svetovalka. Leta 2005 je ustanovila lastno podjetje Mihalič in Partner d.n.o., kjer je zaposlena kot direktorica družbe. Ukvarja se s poslovnim svetovanjem na področju intelektualnega kapitala, človeških virov, splošnega managementa in organizacije ter izobraževanja in razvoja kompetenc. Napisala je vrsto knjig, ki jim zaupa vedno več direktorjev, podjetnikov, predavateljev in drugih zadovoljnih uporabnikov. Napisala je tudi več strokovnih in znanstvenih člankov, ki jih je objavila tako doma kot v tujini, obenem pa se uveljavlja še kot prevajalka strokovnih knjig. O izsledkih svojega dela in raziskav predava tudi na različnih konferencah in posvetih.
     

    Ostale knjige tega avtorja

    Podrobnosti o izdelku

    Oglejte si več iz oddelkov:

    Mnenja kupcev

    Povprečna ocena kupcev:

    (1)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 1 )

    Komentarji