Ime česa je konec knjige

Look Inside Image for Ime česa je konec knjige from emkaSi
+ / - Hover over image to Zoom
Other Views

    Ime česa je konec knjige

    Mehka - 15. Nov 2016
    ( 0 )
    SKU:P_9789612822217
    Regular price: 22.95 €

    Skrivnostne sile knjižnega trga

    HideSee more
    Share:
    - 1 + 22.95 €
    Predviden rok dobave: 2-4 delovnih dni
    Add to Cart

    Description

    Ali knjižne statistike potrjujejo napovedi o koncu knjige? Ima tudi smrt knjige svojo zgodovino? Na kakšne načine medijske (r)evolucije vplivajo na človeško mišljenje in čustvovanje? Kako pojav angleščine kot globalnega svetovnega jezika vpliva na evropsko in slovensko knjižno produkcijo? Kako nastajajo knjižne uspešnice v svetu in kako pri nas? Kakšne iracionalne poteze vleče tista »skrita roka«, ki uravnava slovenski knjižni trg in na kakšen način to vpliva na intelektualno in duhovno sliko Slovenije? Ali drži, da je na področju knjige javni sektor prerasel zasebnega in pri tem prevzel njegove obrazce obnašanja? Zakaj v slovenščini tako kot v ostalih jezikih celinske Evrope ne obstajajo resni e-knjižni trgi? In od kje prepričanje, da je slovenska identiteta usodno odvisna od knjižne kulture? Avtorja na ta in še mnoga druga vprašanja odgovarjata s številnimi statističnimi podatki in študijami primerov, pri čemer ju izsledki usmerijo k številnim novim vprašanjem, vezanimi na vlogo knjige v duhovnem razvoju Evrope in Slovenije.

    Miha Kovač je redni profesor na Oddelku za bibliotekarstvo na Filozofski fakulteti, Rok Gregorin pa se v založbi Mladinska knjiga ukvarja z analizami slovenskega knjižnega trga.

    Product details

    • Jezik: slovenski
    • Year of publication: 2016
    • Število strani: 216
    • ISBN/EAN: 9789612822217
    • Mere izdelka vxš: 23,1 x 15,9
    • Format: Mehka
    • Datum Izida: 15.11.2016
    • Založba: Cankarjeva Založba, d.o.o.
    • Avtor: Miha Kovač, Rok Gregorin
    • Average rating:
      ( 0 )

    Customer Reviews

    Average Customer Rating

    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    (0)
    ( 0 )

    Comments