V okencu izberite šolo in razred v prihodnjem šolskem letu in prihranite

.
 
.

Teaching Philosophy

.
Redna cena: 34,37 €
Predvideni rok dobave: 14-21 dni
.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis



Addresses the complex issues involved in teaching philosophy at undergraduate level. This book seeks to bring teaching philosophy higher on the academic agenda. It argues that philosophy is a subject that can transform students. It also offers practical guidance and advice for teachers of philosophy.



Introduction; 1. Gillian Howie (Univeristy of Liverpool,UK): 'The Scheme of Mass Education: philosophy in context'; 2. Michael McGhee University of Liverpool, UK): 'On wisdom and virtue: what do philosophers teach?'; 3. Phil Hutchinson 4. Richard Shusterman (Florida Atlantic University, USA) 'Philosophy as self-knowledge and self-cultivation. An embodied approach.'; 5. William Edelglass (Colby College, USA) 'Embodiment, Affectivity and the Practice of Philosophy'; 6. Drew Leder (Loyola College, USA) 'Escaping the Cave: Experiential Learning in the Classroom, Community, and Correctional Institutions'; 7. Maya Levanon (National Louis University, USA) 'Pedagogy of recovery' Student Interlude; 8. Rupert Read 9. Panayiota Vassilopoulou (University of Liverpool, UK) 'Teaching philosophy through metaphors'; 10. Brendan Larvor (University of Hertfordshire, UK) 'Feeling the Force of the Argument' Student Interlude; 11. Finn Hansen (Danish University of Education, Denmark) 'Philosophical practices as a Community of Wonder in education and educational guidance'; 12. Maughn Gregory (Montclaire State University, USA) 13. Christopher Cowley (University College Dublin, Ireland) 'Philosophy and the real word'.
.
.
.

O avtorju - Andrea Kenkmann

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.