V okencu izberite šolo in razred v prihodnjem šolskem letu in prihranite

.
 
.

Stranke pojutrišnjega dne

.
Redna cena: 29,00 €
Rok dobave: 2-3 dni.
.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

Potrošniki pojutrišnjega dne se, kot že sam naslov pove, ukvarja z odnosi s strankami v srednjeročni prihodnosti. V knjigi bom pojasnil, kam morajo podjetja usmeriti investicije, če želijo biti uspešna v tretji fazi digitalizacije. Izziv predstavlja predvsem uskladitev investicij za pojutrišnji dan z nadaljnjim razvijanjem pridobitev iz druge faze. Z drugimi besedami: prizadevanja za pojutrišnjo izboljšavo odnosov s strankami morajo teči vzporedno z nadaljevanjem vlaganja v izboljševanje današnjih in jutrišnjih odnosov s kupci.

Ta knjiga ni poziv k prekinitvi investiranja v trenutne in tekoče odnose. Prav nasprotno, je poziv k nadaljevanju vlaganja v danes, vendar tudi k pripravi virov za bodoča pričakovanja potrošnikov. Prihodnost bo prišla veliko hitreje, kot si lahko mislite.

Danes je toliko hrupa okoli velikega števila nastajajočih tehnologij, da je podjetjem težko prepoznati, kam naj se usmerijo. Najpomembnejši fokus mora biti vedno na kupcu; ta knjiga bo pokazala, da je pomembnost specifične tehnologije veliko manjša, če se vedno vse začne s stranko.

Drugi del knjige opisuje štiri investicijske osi za bodoče odnose s strankami in s tem v največji možni meri konkretizira bistvo knjige. Prvič, odnose s strankami moramo vedno bolj obravnavati kot znanost. Podatki se morajo uporabljati kot vzvod za razvoj novih koristi za stranko, zato je potreba po podatkih v tretji fazi digitalnega razvoja večja kot kdaj koli. Umetna inteligenca lahko učinkovito deluje le, če ima dovolj podatkov.

Potem je tu potreba po novih vmesnikih za avtomatizacijo komunikacije in učinkovitejšo interakcijo s strankami. Stranke niso več pripravljene eno uro čakati na odgovor. Realni čas je nov pričakovan minimum za komunikacijo, ki se mora odvijati preko vmesnikov, prijaznih uporabniku. Prioriteta je zmanjšanje strankinega napora. Pojutrišnjem ljudje ne bodo iskali brezšivne potrošniške izkušnje; bolj jih bo zanimal avtomatiziran ali zelo preprost potrošniški odnos.

Tretjič, obstaja borba proti magnetu splošnega blaga. Kupci bodo vedno več odločitev sprejemali na podlagi algoritmov, moč glavnih digitalnih platform pa bo še naraščala, zato obstaja nevarnost, da bodo vsi izdelki postali splošno in preprosto dostopni, cena pa najpomembnejši dejavnik. Za vse, ki želijo ostati na vrhu trga, bo življenjskega pomena poiskati poti in načine za dodajanje vrednosti in diferenciacijo, da se bodo lahko izognili temu tveganju.

Četrtič, pojutrišnjem bodo potrebne investicije za izboljšanje učinkovitosti ljudi s pomočjo tehnologije. Kako se lahko na najbolj oseben način poveča hitrost in zmanjša število napak? Kako lahko pomagamo svojemu osebju v zadovoljevanju želja in pričakovanj strank prihodnosti? Ta os je osredotočena na »obogateno inteligenco«: povečanje človeške učinkovitosti s pomočjo tehnologije.

Na kratko, odnosi s strankami pojutrišnjem bodo uporabljali podatke kot vzvod za dodatne koristi strank (1), potekali bodo s pomočjo uporabniku najbolj prijaznih vmesnikov (2), uspeli se bodo izogniti magnetu splošnega blaga (3) in uporabljali bodo novo tehnologijo za optimizacijo človeških spretnosti (4).
.
.
.

O avtorju - Steven Van Belleghem

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

Oglejte si več iz oddelkov:

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.