V okencu izberite šolo in razred v prihodnjem šolskem letu in prihranite

.
 
.

Social CRM for Dummies

Social CRM For Dummies helps businesses large and small use social media to develop and maintain productive customer relationships.

.
Redna cena: 22,18 €
Predvideni rok dobave: 14-21 dni
.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

Discover great ways to engage your customers through the social web


Social CRM is an evolving tool to help you engage your customers, interact with them, and develop deeper relationships. This handy guide teaches you how to make the most of it, whether your business is a small shop or a large corporation. In a friendly, easy-to-understand style, it explains how you can create new marketing communications and develop smart, applicable content that produces results from your online community. You'll learn to use data to drive results, create social Key Performance Indicators for different business units, and a great deal more.



  • Today's consumer uses technology to select relationships with companies; this book teaches business owners how to use social CRM to create relationships that customers want to maintain

  • Explains how to integrate social media into your CRM mix

  • Shows how to use data and information gathered through social sites

  • Helps you develop social KPIs and create content that gets results from your online community

Social CRM For Dummies helps businesses large and small use social media to develop and maintain productive customer relationships.

.
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.