V okencu izberite šolo in razred v prihodnjem šolskem letu in prihranite

.
 
.

Katerih 7 točk prodajnega pogovora postavi vaš brand v srce vaših strank?

5 (4  ocen uporabnikov )

Koraki do učinkovite telefonske prodaje

.
Redna cena: 19,90 €
Rok dobave: 2-3 dni.
.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

Prva slovenska knjiga o kontaktnih centrih ter klicnih centrih in telefonski prodaji. Prav knjiga, ki opredeljuje kontaktne centre kot industrijo, ki je tako na evropskih kot tudi na slovenskih tleh v porastu. Knjiga ima 3 vsebinske sklope na koncu pa je avtorica pripravila prvi slovar pogosto uporabljenih izrazov iz kontaktnega centra v slovenščini (prevodi iz angleščine) in nabor indikatorjev uspešnosti KPI ter forume za njihov izračun. Prvo poglavje je namenjeno vodenju ter organizaciji telefonskega prodajnega oddelka. Njegova vsebina pomaga tako podjetjem kot organizacijam preoblikovati notranje oddelke klicnih centrov v kontaktne centre z odlično uporabniško izkušnjo. Drugi del izpostavi pomeni zaposlenih v kontaktnem centru in izostri pogled in pomen ključnih funkcij v tej enoti. Tretji del je namenjam vsem, ki izvajajo telefonsko prodajo, klicanje, so aktivni v kateremkoli klicnem ali kontaktnem centru ali pa klicanje opravljajo samostojno, saj vsebuje poglavja o osnovah klicanja, bontonu, pripravi na klicanje in samo izvedbo klicanja. V tem poglavju je predstavljenih 7 ključnih točk, ki ob implementaciji v poslovne pogovore in redni uporabi vaš brand zapišejo v srce strank. Pripeljejo torej do odlične uporabniške izkušnje, ki temelji prav na unikatnost.
Knjiga je novost na slovenskih tleh, kot omejeno je to prva slovenska knjiga, ki se ukvarja s tem področjem oz. to industrijo.
.
.
.

O avtorju - Petra Knez Bahor

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

  • Obseg/št. strani: 139
  • Datum Izida:
  • Jezik: slovenski
  • Vezava: Mehka
  • ISBN/EAN: 9789612838003
  • Mere izdelka vxš: 22 x 16,5 cm
  • Založba Samozaložba
  • Avtor:
  • Povprečna ocena:
    Ocena kupcev: 5
    (4)
Oglejte si več iz oddelkov:

Mnenja kupcev

  4  ocen:
5 zvezdice
100%
(4)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 5
(4 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.
 
Anonimno 5
odlična knjiga
Napisal Samo Bahor, dne 3.1.2018
'must read' oziroma obvezno čtivo za vse, ki se jih prodaja kakorkoli dotika oziroma zanima.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.