V okencu izberite šolo in razred v prihodnjem šolskem letu in prihranite

Vicky Duckworth: oglejte si vse knjige avtorja na Emka.si

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
1 - 15 od 15 izdelkov
Razvrsti po:
.
1.
26,60 €
Predvideni rok dobave: 14-21 dni
Ocena kupcev: 0
.
2.
Understanding Behaviour 14+, Avtor: Vicky Duckworth, Karen Flanagan, Karen Mccormack, Jonathon Tummons
44,51 €
Predvideni rok dobave: 7-14 dni
Ocena kupcev: 0
.
3.
Contemporary Issues in Lifelong Learning, Avtor: Vicky Duckworth, Jonathan Tummons
46,24 €
Predvideni rok dobave: 7-14 dni
Ocena kupcev: 0
.
4.
Successful Teaching Practice in the Lifelong Learning Sector, Avtor: Vicky Duckworth, Jane Wood, John Bostock, John Dickinson
36,92 €
Predvideni rok dobave: 7-14 dni
Ocena kupcev: 0
.
5.
Contemporary Issues in Lifelong Learning, Avtor: Vicky Duckworth, Jonathan Tummons
43,33 €
Predvideni rok dobave: 14-21 dni
Ocena kupcev: 0
.
6.
Doing Your Research Project in the Lifelong Learning Sector, Avtor: Jonathon Tummons, Vicky Duckworth
38,15 €
Predvideni rok dobave: 14-21 dni
Ocena kupcev: 0
.
7.
5,45 €
Predvideni rok dobave: 7-14 dni
Ocena kupcev: 0
.
8.
Understanding Behaviour 14+, Avtor: Vicky Duckworth, Karen Flanagan, Karen Mccormack, Jonathan Tummons
36,82 €
Predvideni rok dobave: 14-21 dni
Ocena kupcev: 0
.
9.
46,24 €
Predvideni rok dobave: 7-14 dni
Ocena kupcev: 0
.
10.
134,89 €
Predvideni rok dobave: 14-21 dni
Ocena kupcev: 0
.
11.
Teaching and Training Vocational Learners, Avtor: Steve Ingle, Vicky Duckworth
102,27 €
Predvideni rok dobave: 7-14 dni
Ocena kupcev: 0
.
12.
Teaching and Training Vocational Learners, Avtor: Steve Ingle, Vicky Duckworth
35,31 €
Predvideni rok dobave: 7-14 dni
Ocena kupcev: 0
.
13.
147,76 €
Predvideni rok dobave: 14-21 dni
Ocena kupcev: 5
.
14.
64,23 €
Predvideni rok dobave: 14-21 dni
Ocena kupcev: 0
.
15.
55,78 €
Predvideni rok dobave: 14-21 dni
Ocena kupcev: 0
.
.
.