.
 
.

Voditelj dialogov : moč sodobnega potrošnika, konec klasičnih oglaševalskih modelov

Avtor: , Prevajalec: Boštjan Tadel

.
Redna cena: 9,00 €
Predvideni rok dobave: 7-9 dni.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

V zadnjih nekaj letih se je internet razvil iz statične v družabno platformo. Ta evolucija je imela velik vpliv na način, kako potrošniki komunicirajo med seboj in sprejemajo nakupne odločitve. Knjiga Voditelj dialogov belgijskega marketinškega strokovnjaka Stevena Van Belleghema ponuja svežo vizijo o tem, kakšen bi bil najboljši način za blagovne znamke, da se povežejo in uspešno sodelujejo s sodobnim potrošnikom. V središču te strategije je dialog s potrošnikom. Učiti se poslušati in se pogovarjati s potrošniki pa sta nujni veščini, če želite tudi vi postati voditelj dialogov. Knjiga je veliko več kot le teoretičen okvir, saj ponuja tudi številna uporabna praktična orodja, ki bodo podjetjem in posameznikom v pomoč na njihovi poti preobrazbe v uspešnega voditelja dialogov.

Kot je zapisal Steven Van Belleghem, knjiga Voditelj dialogov temelji na štirih letih raziskav ekipe v belgijski agenciji za trženjske raziskave InSites Consulting in na spoznanjih, ki jih je pridobil pri temeljitem proučevanju relevantne strokovne literature, v pogovorih z oglaševalci, projektih za naročnike ter na podlagi odzivov na njihove delavnice in seminarje ter seveda (saj drugače ne gre) na podlagi svojih lastnih vizij in prepričanj. Knjiga Voditelj dialogov je bila prodana v več kot 25 tisoč izvodih in je pred dvema letoma prejela nagrado za najboljšo marketinško knjigo v Evropi.
.
.
.

O avtorju - Steven Van Belleghem

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.