.
 
.

Učinkovite metode iskanja in izbora kadrov

2 (1  ocena uporabnikov )

.
Redna cena: 40,00 €
Predvideni rok dobave: 7-9 dni.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

1. Analiza, opis zahtev in sistemizacija delovnega mesta
Namig: Če ne veste,  kam hočete priti, je vsaka pot prava.

2. Metode iskanja novih sodelavcev
Namig: Vsaka od njih ima svoje prednosti in pomanjkljivosti.

3. Vertikalno in horizontalno napredovanje
Namig: včasih je najbolje izbirati med sodelavci.

4. Kako oblikujemo učinkovito objavo ali razpis?
Namig: Dobra objava mora biti tudi prvo učinkovito orodje za (samo)selekcijo kandidatov.

5. Pregled, značilnosti in uporabnost selekcijskih metod
Namig: Kombiniranje različnih metod daje najboljše rezultate!

6. Intervju kot selekcijsko orodje
Namig: Dobro voden intervju je eno od najmočnejših orodij pri postopku izbire kadrov.

Izbrane metode iskanja in selekcije kadrov za jutrišnji svet

Kako pritegniti h kandidaturi in nato izbrati pravega človeka za prosto delovno mesto, je vedno zelena tema selektorjev v podjetjih. Metode iskanja, ki podjetju ponudijo možnost izbora, so vezane na komuniciranje s ciljnimi zunanjimi in notranjimi javnostmi. Pri tem je objava kadrovskega oglasa v časopisu ali na internetu, na specializiranem portalu ali na predstavitveni strani podjetja, gotovo najbolj razširjena metoda, poleg nje pa srečamo še sodelovanje s svetovalnimi podjetji (pri izboru kadrov, najemu delavcev in začasnem najemu managerjev), sodelovanje z izobraževalnimi inštitucijami in Zavodom za zaposlovanje.

Ko pa je nabor kandidatov na mizi, nastopi proces selekcije. Selekcijski intervju je med metodami izbora le ena, ki v kombinaciji z dopolnilnimi in drugimi postopki selekcijski postopek lažje uspešno pripelje do konca. Pripravi in izvedbi selekcijskega intervjuja je namenjeno eno od osrednjih poglavij, ki ga dopolnjuje predstavitev drugih oblik izbiranja. Psihološki testi nam dajo dodatne dragocene informacije o kandidatih, prav tako nam kandidate iz različnih zornih kotov osvetlijo naloge v ocenjevalni delavnici (assessment centru). Preverjanje referenc potrdijo ali ovržejo naša opažanja o ravnanju kandidata v konkretnih situacijah, grafološko proučevanje osebnostnih lastnosti kandidata pa je v zadnjih desetletjih že precej izbubilo na veljavi.

Delo zaključuje nekaj priporočil in zakonskih določil o spoštovanju zasebnosti kandidatov, nediskriminatornim postopkom in napotkov glede etičnosti in nepristranosti selektorjev v podjetjih.
 
Ali veste, da

- je neodzivnost na objavljeni zaposlitveni oglas v najmanj 24% posledica slabo sestavljenega oglasa
- da je v današnjih razmerah s stališča delodajalca najboljše internetno orodje iskanja novih kadrov uporaba internetnih strani podjetja, pri čemer je odzivnost in profesionalen odnos do kandidatov ključnega pomena
- da je najučinkovitejši način iskanja ključnih kadrov preko specializiranih in zaupanja vrednih svetovalnih družb, medtem ko lahko zapolnite izvajalska delovna mesta s pomočjo najete delovne sile
- da je verjetnost, da boste zaposlili pravega človeka, če nimate zelo jasnih kriterijev, zanemarljiva – primerljiva je z verjetnostjo, da zadenete glavni dobitek na loteriji
- da morate biti pri določitvi kriterijev, ki naj jih dosega novi sodelavec, zelo realistični in ne smete pretiravati pri zahtevah 
- da je pri izboru novega sodelavca ključno, kaj je nekdo uspel narediti in ne tisto, kar je nekdo delal
- da je pri iskanju razlogov za menjavo zaposlitve, ki jih navajo kandidati, še posebno pozornost treba nameniti dvema: “novi izzivi” in “osebni razlogi”. Ni pravilo, vendar  - za prvim se neredko skrivajo nejasni poklicni cilji in ambicije, za drugim pa težave v medosebnih odnosih.
- da psihološki testi ne ločujejo bolj ali manj pametnih niti bolj ali manj uporabnih  posameznikov, prav tako ne odkrivajo vedenjskih motenj ali bolezni, ampak z njimi izmerimo, ocenimo in potrdimo vrsto ključnih sposobnosti, lastnosti, karakteristik in potencialov, pomembnih za določeno delovno mesto
- da je pri postopku psiholoških testiranj pomembno več faktorjev in ne le rezultati – na primer, med drugim tudi čas in dinamika odgovorov. Nekateri kandidati porabijo npr. 80% časa za odgovarjanje na prvih 20% vprašanj – preostale odgovore pa podajo v nekritično kratkem času, kar je zanimiva osebnostna lastnost
- da neizkušeni selektorji pri izvedbi selekcijskega intervjuja naredijo številne napake, pri čemer je vsaj pet takih, ki lahko ključno vplivajo na proces izbora
- da je vsaka diskriminacija v selekcijskem procesu nedovoljena.
.
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

  • Obseg/št. strani: 207
  • Datum Izida:
  • Jezik: slovenski
  • Vezava: Trda
  • ISBN/EAN: 9789616529761
  • Založba Planet GV d.o.o.
  • Povprečna ocena:
    Ocena kupcev: 2
    (1)

Mnenja kupcev

  1  ocena:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
100%
(1)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 2
(1 ocena uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.