.
 
.

Stoletje plakata

Avtor:

Plakat 20. stoletja na Slovenskem

.
Redna cena: 38,00 €
Rok dobave: 2-3 dni.
.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

Plakat je prepričevalno vidno sporočilo, ki služi izpolnjevanju ekonomskih, političnih ali kulturnih interesov. Temeljni vzvod njegovega razvoja je bila potreba po sporočanju. V 19. stoletju je industrijska množična proizvodnja za svoj obstoj potrebovala javno komunikacijo, ki so jo omogočili tiskani množični mediji, te pa so omogočile nove tehnološke izboljšave in izumi v tiskarstvu.
V kontekstu grafičnega oblikovanja se vloga plakata v slovenskem prostoru v 20. stoletju, ki ga zaradi množične rabe plakata na vseh področjih družbenega dogajanja lahko označimo kot stoletje plakata, kaže kot izjemno pomembna; predvsem pa se je plakat v teku preteklega stoletja vzpostavil kot medij z lastnimi zakonitostmi, katerega propagandna moč, ne glede na zvrst in dosegljivost v javnem prostoru, je imela tudi nezanemarljiv vpliv na družbene spremembe.

s Plakatom, ki je s kombinacijo tipografskih prvin in podob uveljavil nove načine vidnega sporočanja v javnem prostoru, so podobe sestopile iz selitističnega aristokratskega, visokomeščanskega oziroma sakralenega prostora na ulico, v vsakdanje življenje. Plakati nagovarjajo, vabijo, opozarjajo, predstavljajo, predvsem pa prepričujejo, kar je osnovni namen oglaševanja. A vloga plakata kot množičnega medija ni zgolj posredovanje tržnih sporočil, marveč naj bi poleg tega komuniciral s sprejemnikom na kompleksnejši in ozaveščajoč način, kar pride posebej do veljave pri določenih plakatnih zvrsteh (kulturni, ekološki, politični plakat...) in v določenih družbenopolitičnih okoliščinah.

Plakati in oglasi so bili prvi množični medij oglaševanja. Že v tridesetih letih 20. stoletja so plakat označili kot "spominsko reklamo". Plakat s svojo vizualno pojavnostjo zgolj spomini na nekaj, ne da bi mu bilo treba podajati podrobnejše informacije, kot jih na primer posreduje oglas. Mesto komuniciranja plakata je ulica, javni prostor ali prostor, kjer dogodek poteka. Okolje, kjer se - tako v preteklosti kot še danes - pojavlja največ plakatnih sporočil, so urbana mestna središča. S pojavom avdiovizualnih medijev (radio, televizija) in ob koncu 20. stoletja digitalnih medijev plakat, nekoč vidnejši medij oglaševanja, ni zamrl, temveč ostaja klasična in specifična oblika vidnega sporočanja.
.
.
.

O avtorju - Cvetka Požar

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

  • Obseg/št. strani: 360
  • Datum Izida:
  • Jezik: slovenski
  • Vezava: Mehka
  • ISBN/EAN: 9789616669320
  • Mere izdelka vxš: 29 x 19,5 cm
  • Založba Arhitekturni Muzej Ljubljana
  • Avtor:
  • Povprečna ocena:
    Ocena kupcev: 0
    (0)

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.