.
 
.

Startup Branding Funnel

.
Redna cena: 19,90 €
Rok dobave: 2-3 dni.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

Želite ustvariti uspešno blagovno znamko kot je Apple, Dropbox ali Twitter? Moč globalno uspešnih blagovnih znamk ne gre pripisati zgolj naključju in sreči, temveč sistematičnemu in trdemu delu, od njihove prave ideje, razvoja, uvajanja, pa vse do nenehnega vzdrževanja edinstvenih odnosov s ciljnimi porabniki.

Z namenom osvetlitve sodobnih pristopov izgradnje močnih blagovnih znamk sta avtorja knjige, Maja Konečnik Ruzzier, profesorica trženja ter Mitja Ruzzier, profesor podjetništva, k sodelovanju povabila preko 40 uspešnih podjetnikov (kot npr. Urško Sršen iz podjetja BellaBeat, Nika Klanška iz podjetja FlyKly) ter ostalih deležnikov iz podjetniškega ekosistema svetovno najbolj naprednih centrov kot je Silicijeva Dolina. Knjiga je namenjena podjetnikom in tržnikom, ki se soočajo z izzivom izgradnje blagovne znamke v današnjem dinamičnem in hitro se spreminjajočem okolju. Startup branding lijak nudi močno in preverjeno orodje za razumevanje, razvoj, uvajanje in vzdrževanje blagovnih znamk, ki porabnikom nudijo edinstveno doživetje, ponudnikom pa zagotavljajo uspeh in rast.

S pomočjo knjige se boste naučili:


- Kako razumeti blagovne znamke z vidika porabnika in podjetnika z namenom ustvarjanja edinstvenih odnosov med njima.


- Kako ustvariti in komunicirati zgodbo blagovne znamke, ki ustvarja tesne odnose med porabniki in blagovno znamko.


- Kako poiskati izdelek, ki se prilega trgu/ciljni skupini ter ga nadgraditi v blagovno znamko, ki nudi ciljnemu porabniku edinstveno izkušnjo.


- Kako uporabljati Startup branding lijak za sistematično iskanje odgovorov po posameznih sestavnih delih lijaka.


- Kako so k izgradnji uspešnih blagovnih znamk pristopali soustvarjalci knjige (kot npr. BellaBeat, FlyKly, Celtra, 4thOffice) is ostali uspešni startupi (kot npr. Buffer, Zappos)

.
.
Oglejte si ostale knjige tega avtorja
.
.
Oglejte si vse knjige tega avtorja
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

Oglejte si več iz oddelkov:

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.