.
 
.

Šola kot stičišče partnerjev: sodelovanje šole, družine in lokalnega okolja pri vzgoji in izobraževanju otrok

Avtor:

.
Redna cena: 25,00 €
Rok dobave: 2-4 dni.
.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

Priročnik za učitelje predšolske vzgoje in osnovne šole.

 

V knjigi avtorji – vsak s svojega zornega kota – obravnavajo pomemben del sodobne družbe, ki jo zaznamujejo številne spremembe tudi v izobraževanju; eden od učinkovitejših načinov delovanja je oblikovanje mrež.Od raznovrstnosti povezav staršev s socialnim okoljem in od dobre socialne podpore, ki jo potrebuje in jo je deležna družina, je pogosto odvisno, kako bo otrok preživljal obdobje šolanja. Vsebinsko je knjiga razdeljena v štiri sklope; v uvodnem delu so obravnavana temeljna izhodišča in pojmi.

 

V drugem delu avtorji razčlenjujejo družbeno pogojenost in umeščenost šolsko-družinskih relacij ter opisujejo razvoj le-teh z različnih zornih kotov; v tretjem delu pa so objavljeni prispevki, ki raziskujejo relacije sodelovanja med šolo, učitelji in starši ter pojasnjujejo vpliv nekaterih dejavnikov okolja na uspešnost učencev v šoli.

 

Učinkovito odpiranje šole navzven in povezovanje s partnerji mora temeljiti na konkretnih programih; kako naj jih partnerji razvijajo, kdo naj sodeluje pri tem, kako organizirati akcijsko skupino in kakšna so temeljna načela vključevanja, obravnava četrti del. Delo ima poleg znanstvenoteoretične tudi strokovnopraktično vrednost. Z njim si bodo lahko pomagali tako ravnatelji pri oblikovanju šolske strategije dela kot tudi učitelji pri vzpostavljanju odnosov s starši na roditeljskih sestankih in govorilnih urah.

 

Delo bo v pomoč tudi profesorjem in študentom pedagoških šol, saj so se učitelji doslej v dodiplomskem študiju slabo usposabljali za sodelovanje z domom in starši.

.
.
.

O avtorju - Franc Cankar

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

Oglejte si več iz oddelkov:

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.