Vaše sporočilo je bilo uspešno poslano na naslov
Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki. Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave. Več o dostavi
Avtor: Ljubica Marjanovič Umek, Urška Fekonja Peklaj
Znanstvena monografija obravnava spoznanja na področjih psihologije zgodnjega otroštva in predšolske pedagogike. Avtorici se osredotočata predvsem na malčkov in otrokov razvoj z vidika novejših razvojnopsiholoških teorij, sodobne koncepte otroštva ter vlogo vrtca in družine na malčkov/otrokov zgodnji razvoj in učenje. V knjigi so predstavljeni rezultati več slovenskih raziskav, v katerih sta avtorici preučevali učinek vrtca na različna področja otrokovega razvoja in učenja. Rezultati kažejo, da ima zgodnja vključenost malčkov v kakovosten vrtec pozitiven učinek na otrokov govorni razvoj in kasnejšo pripravljenost za šolo. Le-ta je pomemben za otroke iz družin z nizkim socialnoekonomskim statusom, saj kakovosten vrtec deloma kompenzira manj spodbudno družinsko okolje. Empirične ugotovitve raziskav avtorici interpretirata upoštevajoč zlasti sociokulturne teorije otrokovega razvoja, sistemske in kurikularne rešitve v slovenskih vrtcih, vlogo prikritega kurikula in implicitnih teorij strokovnih delavk/delavcev ter ocenjeno kakovost vzgojnega procesa v vrtcu in v otrokovem družinskem okolju.
Dodaj oznako: