.
 
.

Sedmi premislek

Avtor:

.
Redna cena: 12,00 €
Rok dobave: 2-3 dni.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

»Ne morem vedeti, ali so odgovori na vprašanja, ki mi jih tako kot drugim anketirancem iz tedna v teden zastavlja uredništvo, dovolj smiselne refleksije, da zaslužijo potrošnjo papirja in tiskarskega črnila in da povezane v knjižico ne pričajo le o premajhni avtorjevi kritičnosti ali prastrahu minljivosti, ampak morda na svoj način vendarle odslikavajo razmišljujočo podobo našega časa, ki ga ni več?« uvodoma zapiše Apih in doda: »Za hlebec kruha, dal bi kos srca, je zapisal Balantič. Za lepo misel dam cekin.«
Jure Apih, ustanovitelj in prvi urednik Marketing magazina, o sebi pravi, da je »multipraktik pionir«. Kot je zapisano na ovitku knjige Sedmi premislek, je začel v marketingu in oglaševanju, ko tega pravzaprav še ni bilo. Ustanovil je prvo pravo oglaševalsko agencijo v bivši državi in skupaj s sodelavci osvojil vse nagrade, ki se jih je osvojiti dalo. Bil je pobudnik izgradnje slovenske marketinške infrastrukture, predsednik Društva za marketing Slovenije in soustanovitelj Slovenske oglaševalske zbornice. Z Marketing magazinom je organiziral slovenski oglaševalski festival in novoevropski kreativni festival Zlati boben, skupaj s partnerskimi festivali Azije, Evrope in Amerike pa Medcelinski oglaševalski pokal. Kot marketinški direktor, član in predsednik uprave Dela je skrbel za razvoj in tržno uspešnost te medijske hiše.

Svoje članke in kolumne je redno objavljal v Marketing magazinu, Delu, Sobotni prilogi, Magu, Nedelu in drugih. Izbor najodmevnejših prispevkov je objavil v knjigah Oglašanja v A duru in Papirnati boben, ki se jima je zdaj pridružila še najnovejša knjiga Sedmi premislek. V kratkih besedilih razmišlja o aktualnih vprašanjih, kot so, ali dajete pri nakupovanju prednost slovenskim izdelkom, ali bomo čez nekaj let še pili Union in Laško, ali verjamete teorijam zarot, kaj preostane Sloveniji, da si poveča ugled v svetu, in kaj bi morala Slovenija storiti za omilitev begunske krize.
.
.
Oglejte si ostale knjige tega avtorja
.
.
Oglejte si vse knjige tega avtorja
.

O avtorju - Jure Apih

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

  • Obseg/št. strani: 207
  • Datum Izida:
  • Jezik: slovenski
  • Vezava: Mehka
  • ISBN/EAN: 9789612850623
  • Mere izdelka vxš: 19 x 13,2 cm
  • Založba Festfest, D.O.O.
  • Avtor:
  • Povprečna ocena:
    Ocena kupcev: 0
    (0)

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.