.
 
.

Relationship Marketing

Avtor:

.
Redna cena: 91,14 €
Predvideni rok dobave: 7-14 dni
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis



Relationship Marketing provides a detailed and comprehensive look at relationships and how these impact on an organisation. Different types of relationships are considered in addition to the methods that may be employed to maximise the benefits of forming such relationships.



PART ONE: IDENTIFICATION - ORIGINS AND EXTENT OF RELATIONSHIP MARKETING; 1. Background and Theory; PART TWO: INVESTIGATION AND INTERPRETATION - CUSTOMER RELATIONSHIPS; 2. The Nature of Relationships; 3. Customer Satisfaction and Retention; 4. Involving the Customer; 5. Customer Relationship Management (CRM); PART THREE: INVESTIGATION AND INTERPRETATION - OTHER RELATIONSHIPS; 6. Electronic Relationships; 7. External Relationships; 8. Supplier Relationships; 9. Internal Relationships; PART FOUR: IMPLICATIONS - FOR ORGANISATIONS AND THE FUTURE; 10. Management of Relationships; 11. The Future of Relationship Marketing
.
.
.

O avtorju - Mark Godson

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

  • Obseg/št. strani: 376
  • Datum Izida:
  • Jezik: angleški
  • Vezava: Mehka
  • ISBN/EAN: 9780199211562
  • Mere izdelka vxš: 24,6 x 18,9 cm
  • Založba Oxford University Press
  • Avtor:
  • Povprečna ocena:
    Ocena kupcev: 0
    (0)
Oglejte si več iz oddelkov:

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.